Версия за печат

00339-2013-0001

BG-Ямбол: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" №7, За: Мария Караиванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681311, E-mail: mkar435@gmail.com, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Иван Кърцъков, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681208, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103

Място/места за контакт: Община Ямбол

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Друг: услуги предоставяни от орган на местното самоуправление

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Разширение и реконструкция на канализационната и водопроводната мрежа на гр.Ямбол"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
РБ, обл.Ямбол, община Ямбол, гр.Ямбол
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на изпълнител за „Разширение и реконструкция на канализационната и водопроводната мрежа на гр.Ямбол”.Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), както и общите и специфичните договорни условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя, наричано за краткост Червена книга (Червена книга, издание 2006 г.), при съвместяване на ЗОП, ЗУТ и подзаконовите им нормативни актове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на 18,048 км. битова канализационна мрежа, от които реконструкция на 1,366 км съществуваща мрежа и 16, 682 км новоизградена мрежа, включително гл. колектори, сградни отклонения, улични оттоци, 5 бр. дъждопреливници, ревизионни и събирателни шахти, за отвеждане на отпадъчните води до предвидената за изграждане ПСОВ, както и изграждане на 13,005 км. дъждовна канализация в южната част на квартал „Каргон”, която ще отвежда дъждовните води в р. Тунджа. Ще бъдат изградени и пет канализационни помпени станции – три за битови и индустриални отпадъчни води и две за дъждовни води. В предмета на поръчкат асе включва и подмяна и реконструкция на разпределителната водопроводна мрежа по трасето на изгражданата/реконструирана канализационна инфраструктура, с обща дължина 16,452 км., както и сградните водопроводни отклонения с обща дължина около 9,931 км.

Стойност, без да се включва ДДС
36529009.98 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

1065

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Офертата трябва да бъде представена заедно с парична гаранция за участие, в размер на 250 000 лв. (двеста и петдесет хиляди лева), внесени по сметка BG 75 SOMB 91303324121301, BIC - SOMBBGSF в “Общинска банка” АД- клон Ямбол, или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по Приложение от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа основните елементи, посочени в образеца.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП; 2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на поръчката, внесена по сметка BG 75SOMB91303324121301 BIC SOMBBGSF в "Общинска банка" АД - клон Ямбол или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е с първоначален срок на валидност срока за завършване на строително- монтажните работи плюс срока за съобщаване на дефекти плюс 66 дни. Изпълнителят трябва да гарантира, че гаранцията за изпълнение е валидна и приложима докато Изпълнителят изпълни и завърши Работите и отстрани всички дефекти. Ако условията на гаранцията посочват точно нейната дата на изтичане, и Изпълнителят не е придобил право да получи Сертификат за изпълнение към датата, която е 28 дни преди датата на изтичане, Изпълнителят трябва да удължи валидността на Гаранцията за Изпълнение докато Работите бъдат завършени и всички дефекти бъдат отстранени. Към настоящата документация е приложен образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение № 9). Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия. 3. Гаранция за авансово плащане - Банкова гаранция за авансово плащане трябва да е за сумата на авансовото плащане и да е със срок на валидност до пълно възстановяване на аванса. 4. Гаранция за задържаните пари – издава се след издаване на последния от сертификатите за приемане и следва да е със срок на валидност 10 дни след издаване на сертификата за окончателно плащане. Гаранцията за задържаните пари се освобождава 10 дни след издаване на сертификата за окончателно плащане. 5. Ако до приключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, подписан между Община Ямбол и Оперативна програма „Околна среда”, не е издаден някой от сертификатите за приемане, Възложителят изплаща на Изпълнителя: 1/ остатъка от Договорната цена без провизорните суми (непредвидените разходи), без дължимите задържани суми (върху съответното плащане) срещу представена банкова гаранция за цялата стойност на плащането. Банковата гаранция се освобождава след приспадане на реално извършените СМР, авансовото плащане и дължимите неустойки; 2/ цялата стойност на задържаните към този момент суми и задържаните суми върху оставащата част от плащането по /съгласно т.1/ срещу представена банкова гаранция за цялата стойност на плащането. След издаване на последния от Сертификатите за Приемане, Възложителят освобождава гаранцията, а Изпълнителят издава нова гаранция за Задържаните пари за Срока за Съобщаване на дефекти, която се освобождава в 10-дневен срок от издаване на Сертификата за окончателно плащане от Инженера.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на строителните и монтажни работи, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно Специфичните и Общите условия на договорното споразумение, както следва: - авансово плащане в размер на 10 % от Договорната цена без провизорните суми /непредвидени разходи/, платимо след одобряване на „График за плащанията“, предоставяне на гаранция в суми и валути, равностойна на авансовото плащане и оригинална фактура за стойността на авансовото плащане. Авансовото плащане ще бъде приспадано пропорционално от стойността на реално извършените дейности, платими с всеки следващ авансовото плащане Сертификат за Плащане, определен от Инженера. - междинни плащания - минималната сума на междинно плащане е 500 000 лева /петстотин хиляди/ без ДДС. От цялата стойност на всяко междинно плащане ще бъдат приспадани пропорционално авансовото плащане и 10% задържани пари. Към всеки от разходооправдателните документи, Изпълнителят следва да прилага фактури или документи с еквивалентна доказателствена стойност, документ, удостоверяващ начина на образуване на общата стойност на разходите, предвидени в тези документи, въз основа на посочени от него единични цени и количества. - След издаване на последния от Сертификатите за приемане, Възложителят изплаща на Изпълнителя Задържаните пари срещу предоставена Банкова гаранция за цялата стойност на Задържаните Пари. - Процент за задържане и лимит на Задържаните Пари: Процент за задържане - 10% от стойността на реално извършените СМР, дължими към всеки следващ авансовото плащане Сертификат за плащане. Лимит на задържаните пари – до 10% от приетата от Възложителя Договорна цена; * Всички фактури, издадени във връзка с разходи по проекта, следва да съдържат: наименованието на оперативната програма, номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и номера и дата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, към офертата се представя нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението/консорциума.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението/консорциума поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и са задължени да останат в него за периода на изпълнение на договора с посочен представляващият обединението/консорциума.Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаване на офертата. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При сключване на договора за изпълнение избраният за изпълнител представя заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/за чуждестранни лица се представя еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени/.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Оферта - по образец; 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или ЕТ, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние, като с представянето им не отпада задължението за представяне на документа за регистрация. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност; 3.Споразумение за създаване на обединение, подписано от всички лица в обединението, с посочен представляващият обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис или в отделен документ да се посочи представляващият; 4.Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура – оригинал; 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, ал. 2, т. 2а и т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП (оригинал, по приложения образец); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал, по приложения образец); 7.Декларация за подизпълнител.(оригинал, по приложения образец). Ако участникът ще ползва подизпълнител в декларацията се попълва списък на подизпълните, които ще участват при изпълнението на поръчката.Списъкът съдържа наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (процент от общата стойност на поръчката).; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал, по приложения образец); 9. Декларация за запознаване със строителната площадка и условията за изпълнение на поръчката (оригинал, по приложения образец); 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора (оригинал, по приложения образец); 11.Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП (оригинал, по приложения образец). ."Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, т.1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване (ЗБДОО). В приложение № 1 към чл.8, т.1 от ЗБДОО за 2012 г., е посочен минимален месечен размер на осигурителния доход през календарната година по основни икономически дейности и квалификационни групи професии (Законът за бюджета на държавното обществено осигуряване се приема всяка година).Информация относно изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд може да бъде получена от НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).; 12.Административни сведения за участника по образец. 13.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 14.Доказателства за техническите възможности и професионалната квалификация; 15.Техническо предложение; 16.Ценово предложение; 17.Количествено-стойностни сметки (съгласно Приложение 23) 18.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата в случай, че няма представителни функции 19.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документ за Застраховка за професионална отговорност на Участника (заверено от участника копие). Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще е пряко свързан с изпълнението на строителството трябва да притежават валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранните участници. Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила в срока на валидност на офертата. В случай, че срока на застраховката изтича в периода за строителство, участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока й. За лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 2.Документи, издадени от банка и всеки друг документ, удостоверяващ наличието на ликвидни средства(те могат да включват касова наличност, ценни книжа, налични ценни метали и др.финансови инструменти, които могат да се трансформират в общи платежни средства), издадени не по-рано от 30 (тридесет) дни преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура - оригинал. В удостоверението/документа следва изрично да бъде записано, че ликвидният работен капитал или достъпа до кредитна линия или ликвидните средства са налични и разполагаеми конкретно за настоящата процедура за обществена поръчка; 3.Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) за предходните три години (2010, 2011, 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота от строителство (СМР) за последните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Изискването за представяне на Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър.Ако участникът е физическо лице - представя годишни данъчни декларации и/или други официални документи, удостоверяващи дохода му за последните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: за 2012 г. се допуска представяне и на справка/информация за 2012 г.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранните участници, с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на поръчката. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лица от трети страни прилагат аналогичен на изискания документ от държавата, в която са установени.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.; 2.Участникът следва да притежават финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на 14000000 (четиринадесет милиона ) лв.. 3. Участникът трябва да има общ оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер на не по-малко от 73000000 лева (седемдесет и три милиона) и оборот от строителство (СМР) за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) не по-малко от 36500000 лева (тридесет и шест милиона и петстотин хиляди), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията за икономическите и финансовите възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът да докаже регистрацията си в някой от професионалните регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участникът да е вписан в ЦПР на строителя и има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІV група, втора категория, предмет на настоящата обществена поръчка, като в декларация свободен текст декларира тези обстоятелства и не представя документ за регистрация, тъй като достъпът до този регистър е свободен и вписаната в него информация е достъпна по електронен път. Участникът, установен в друга държава - членка на Европейския съюз, представя сертификат или документ за регистрация от административен орган или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, да осъществява дейности за извършване на строително-монтажни работи обект на настоящата обществена поръчка или декларация от компетентен органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответния професионален регистър на държавата, в която е установен. 2.Декларация със списък на основните договори за строителство, изпълнени от Участника за последните 5 години,включително до крайния срок за подаване на оферти, придружен с препоръки от предишни Възложители включващи информация за стойност, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3.Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентни на тях или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация. Приемат се и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 4.Справка за инженерно-техническия и изпълнителския състав, определен за изпълнението на Обществената поръчка, придружена с професионални автобиографии (само за инженерно-техническия състав), дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит – трудови книжки, референции, препоръки, удостоверения и др.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите за четвърта група строежи от втора категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи или съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, да може да осъществява дейности за извършване на строително-монтажни работи обект на настоящата обществена поръчка. 2.Участниците трябва да имат изпълнени договори през последните 5 години, включително до крайния срок за подаване на оферти, както следва:минимум 3 договора за строителство на нови и/или рехабилитация на съществуващи Водопроводни и/или Канализационни мрежи. 3. Участниците следва да притежават сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/ консорциума, пряко ангажирани със строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството.; 4. Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката с инженерно-технически и изпълнителски персонал, назначен на трудов или граждански договор, който трябва да отговарят на следните минимални изисквания: Ръководител на обект – трябва да притежава: образователна степен „магистър”, квалификация строителен инженер, опит в областта на строителството на инвестиционни инфраструктурни проекти за изграждане и/или рехабилитация на В и/или К мрежи – минимум 8 год.; Групов технически ръководител – трябва да притежава образователна степен „магистър”, квалификация строителен инженер със специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна и опит в областта на строителство на инвестиционни инфраструктурни проекти за изграждане и/или рехабилитация на В и/или К мрежи – минимум 3 год.;Трима технически ръководители за отделни групи строителни и монтажни работи, които трябва да притежават:квалификация строителен инженер, със специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна специалност или диплома за строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение съгласно изискванията на чл. 163а на ЗУТ; Инженер – геодезия, който трябва да притежава квалификация инженер със специалност „Геодезия”;Експерт - контрол на качеството, който трябва да притежава завършено висше образование и валидно удостоверение и минимум 2 години опит в осъществяването на контрола на качеството;Експерт - координатор по безопасност и здраве, който трябва да притежава завършено висше образование, валидно удостоверение и най-малко 3 години стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве; Строителни работници с квалификация „Монтажник на външни ВиК мрежи” – 12 души Заварчици на полипопропилен и полиетелен– 10 души. За доказаване на изискването по т.4 участникът може да ползва ресурсите на други лица по смисъла на чл. 51а ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансов показател; тежест: 30
Показател: Технически показател; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 43 - 069791 от 29.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.02.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2013 г.  Час: 11:00
Място

ст.203 в сградата на община Ямбол

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата тръжна процедура се обявява в рамките на договор DIR-51011116-C035, проект DIR-51011116-46-130 „Интегриран проект за водния цикъл на град Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на град Ямбол”, финансиран от Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от кохезионния фонд на Европейската общност.

VI.3) Допълнителна информация

1. Не може да участва в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участник, който: 1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК, за подкуп по чл. 301 – 307 от НК, за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК, както и за престъпление против собствеността по чл. 194-217 от НК или против стопанството по чл. 219-252 от НК; 1.2. е обявен в несъстоятелност; 1.3. се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 1.4. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 1.5. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 1.6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.7. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 1.8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедура за възлагане на обществени поръчки; 1.9. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са «свързани лица» по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 1.10. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в обявлението интернет адрес от датата на публикуване на обявлението, в раздел "Обществени поръчки", откъдето същата може да бъде изтеглена. Възложителят не предвижда документацията да бъде продавана. Възложителят е изпратил предварително обявление за публикуване между 52 дни и 12 месеца преди датата на изпращането на настоящето обявлението и същото съдържа информацията, налична към датата на изпращането му, поради което са използвани съкратени срокове по чл.64 ал.2 от ЗОП. Техническият показател от методиката за оценка на офертите се състои от следните подпоказатели:Подпоказател „Стратегия и организация за изпълнение на поръчката”, който носи максимум 50 т. и Подпоказател „Строителна програма’’ който носи максимум 20 т. Срокът за изпълнение на поръчката е до 1065 дни: - срок за изпълнение на строително-монтажни работи– не повече от 600 дни*; - срок за съобщаване на дефекти - 365 дни от издаване на Сертификат за приемане на строително-монтажни работи. - 100 дни за издаване на сертификати, в т.ч. сертификат за приемане, изпълнение и окончателно плащане *Забележка: срокът за изпълнение на строително-монтажни работи е не по-късно от 31.12.2014 г.. В предложения срок за изпълнение участникът трябва да предвиди и периода от време, в който поради неблагоприятни климатични условия няма да бъдат извършвани строително-монтажни работи, т.е. предложеният срок за изпълнение е краен и не подлежи на промяна при възникване на посочените обстоятелства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ