Версия за печат

00038-2012-0053

BG-Габрово: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Радостина Кожухарова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818306, E-mail: rkozhuharova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване трансфер на добри практики в управлението на човешките ресурси, в т.ч. анализи, разработване на документи, провеждане на обучения и др.” договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща всички необходими дейности свързани с извършване на преглед с партньорската община на партньорските политики и практики за управление и развитие на човешките ресурси, разработване на общинска Стратегия за управление и развитие на човешките ресурси, преглед и анализ на налични прилагани политики за УЧР в Община Габрово и Община Нови Сонч, анализ на нуждите от развитие на човешките ресурси в Общинска администрация Габрово, разработване на цялостна стратегия за УЧР на Община Габрово, съставяне на детайлен план за прилагане на стратегията, разработване на наръчници и насоки за изпълнение на стратегията, работни срещи и консултации с партньорите от Нови Сонч за обсъждане и финализиране на новите документи и тяхното отражение в стратегическите документи на общината, обучения на служителите по прилагане на новоразработените системи, комуникационен семинар за нововъведенията в УЧР на Община Габрово, участие на Изпълнителя в информационен форум за разпространение на резултатите от проекта. Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка са подробно посочени в Техническата спецификация, като в обобщен вид се изразяват в следното: • Дейност 3: Подготовка за трансфер на практики в УЧР от общината партньор - Нови Сонч. В резултат на тази дейност следва да се установят конкретни подходи, практики и документи в УЧР, които ще бъдат взаимствани от Община Нови Сонч и трансферирани в Община Габрово и да се запознаят 15 представители на Община Габрово, с политиките и практиките в УЧР на Община Нови Сонч. • Дейност 4: Разработване и въвеждане на Общинска стратегия за управление на човешките ресурси. В резултат на тази дейност следва да се изработи концептуална рамка за Общинска стратегия за УЧР, да се изработи и приеми Стратегия за УЧР на Община Габрово, както и план за приложение, както и изменения на правилници и/или стратегически документи и др. • Дейност 5: Разработване на Насоки и ръководства/наръчници за прилагане на Стратегията. В резултат на тази дейност следва да се разработят Насоки за прилагане на Стратегията, 6 ръководства/наръчници за практическо приложение на конкретно посочените системи в УЧР. • Дейност 6: Обучения за прилагане на Стратегията и ръководствата. В рамките на дейността следва да се проведат 7 обучения и 1 комуникационен семинар. • Дейност 8: Дейности за информация и публичност. В рамките на тази дейност по време на информационен форум за разпространение на резултатите от проекта Изпълнителят ще направи представяне, обхващащо всички дейности по настоящата поръчка, начина на изпълнение и постигнатите резултати.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79414000, 79630000, 80511000

Описание:

Консултантски услуги по управление на човешки ресурси
Услуги, свързани с "Човешки ресурси", без услуги по набиране, подбор и предоставяне на персонал
Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
141100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническата оценка - Подпоказатели : К1- Степен на разбирането на участника на изискванията на Възложителя, заложени в Техническото задание, както и на основните въпроси и ключови моменти, свързани с изпълнението на дейността - максимум 12 т. ; К 2 - Подход за изпълнение на дейността и план за действие - максимум 44 т. и К 3 - Пълнота и адекватност на предложените мерки за управление на рисковете - максимум 14 т.; тежест: 70
Показател: финансова оценка ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 502360 от 03.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 37-АПИО-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осъществяване трансфер на добри практики в управлението на човешките ресурси, в т.ч. анализи, разработване на документи, провеждане на обучения и др.” договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
V.1) Дата на сключване договора
22.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КПМГ Адвайзъри"ЕООД, ЕИК 121489246, бул."България"№45/А, България 1404, София, Тел.: 02 9697350

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 141100 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г. , с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор