Версия за печат

00038-2012-0054

BG-Габрово: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Радостина Кожухарова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818306, E-mail: rkozhuharova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистика при реализиране на дейности по проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г. , с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща всички необходими дейности (организиране на залите/местата за провеждане на заседанията, семинарите и обученията, предвидени в проекта, осигуряване на транспорт на участниците в работните посещения и срещи, осигуряване на конферентната и учебна техника, настаняване на командировани участници в хотели, изхранване на участниците, и др.) за осигуряване на пълна, навременна и качествена логистична и техническа подкрепа по проекта. Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка са подробно посочени в Техническата спецификация, като в обобщен вид се изразяват в следното: •Дейност 3: Подготовка за трансфер на практики в УЧР от общината партньор - Нови Сонч В рамките на дейността ще се организира работно посещение за приблизително 15 представители на Община Габрово в град Нови Сонч, Полша. •Дейност 4: Разработване и въвеждане на Общинска стратегия за управление на човешките ресурси. Второ работно посещение за приблизително 6 представители на Община Габрово в град Нови Сонч, Полша. •Дейност 6: Обучения за прилагане на Стратегията и ръководствата. В рамките на дейността, ще се организират и проведат 7 обучения и 1 комуникационен семинар. •Дейност 8: Дейности за информация и публичност. В рамките на тази дейност ще се организира информационен форум за разпространение на резултатите от проекта за около 56 участници, в град Габрово.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 79952000, 63515000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги, свързани с пътувания


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
110716 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническата оценка - Подпоказатели : Р1 Организация и методология за изпълнение, функционалност и адекватност на изпълнението, управление на риска - максимум 45 т. и Р2 - Оптимален срок, необходим за организиране на събитие от проектните дейности - максимум 15 т. ; тежест: 60
Показател: финансова оценка ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 502690 от 04.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36-АПИО-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Логистика при реализиране на дейности по проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г. , с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”
V.1) Дата на сключване договора
18.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Българска консултантска организация"ЕООД, ЕИК 175345844, ж.к. Хиподрума, бл.139 В, вх.В, ет.7, ап.75, България 1612, София, Тел.: 02 9625623

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 110716 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Развитието на човешкия потенциал – фактор в модерната европейска общинска администрация”, договор за безвъзмездна помощ No.10-25-11/01.03.2012 г. , с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор