00087-2012-0063
Технически редакции | ||
23.01.2013 13:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2013 13:15 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2013 13:15 ч. : | 23/01/2013 13:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2013 13:15 ч. : | 23/01/2013 13:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2013 13:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Дейности за информация и публичност по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г между ръководител на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „административен капацитет” 2007-2013г.
Дейности за информация и публичност по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г между ръководител на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „административен капацитет” 2007-2013г. 1. Организиране на 2 пресконференции по време на изпълнение на проекта и по време на заключителната конференция. 2. Организиране на периодични срещи с представители на медиите с цел разпространяване на информация за напредъка по проекта (до 10 срещи) 3. Изготвяне на материали и поддържане на интернет сайт, като част от интернет сайта на СО и/или Асоциация за развитие на София с информация за проекта и публикация на всички изработени ресурси и проучвания. 4. Изработване на материали за информационния бюлетин на НСОРБ - Изготвяне на до 4 материала/интервюта за бюлетина на НСОРБ.) 5. Изработване на брошура - редакция, предпечат, дизайн и печат на информационна брошура за проекта – тираж 1000, четири цвята, картон мат. 6. Изработване и печат на CD - Оформление, редакция и предпечат на наръчник за ориентация по дейност: „Подобряване на методите за ориентация на нови служители” и неговото публикуване на СD. Тираж на CD - 1000бр. 7. Изработване и печат на CD - Оформление, редакция и предпечат на CD по дейност: „Изработване на наръчник за управление на човешки ресурси при бедствия и извънредни ситуации, влияещи върху училищното и предучилищното образование, с реални казуси” и неговото публикуване на CD. Тираж на CD - 1000бр. 8. Организиране на заключителна еднодневна конференция за 70 човека. А) Място на провеждане на конференцията: София, хотел в идеалния център, 4 звезди; Б) Организиране на конференцията: Наем зала – подредена с маси в правоъгълник/квадрат, на който могат да бъдат настанени минимум 50 човека с възможност за подреждане на втори ред столове, две кафе паузи – кафе, чай, вода, дребни сладки/соленки, обяд – блок маса, материали за участниците – папки с отличителните знаци на ОПАК и бенефициента и размножени материали до 20 стр., наем техника и озвучаване за 8 часа. В) Транспорт и нощувки: Осигуряване на до 30 нощувки за участници в конференцията от общини извън София и покриване на разходите за транспорт до и от София в рамките на билет за автобус/влак) 9. Изработване на банер на проекта - Дизайн и изработване на банер за проекта в размери 1 метър на 1, 80 метър с олекотена стойка.
79800000, 79340000, 79952000, 79416200
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
8
"ДРУМЕР" ООД, ЕИК 175276000, р-н Надежда, жк "Толстой", бл. 36, ет., ап.2, България 1220, София, Тел.: 02 8467378, E-mail: d.vulcheva@drumer.eu, Факс: 02 8467378
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г