Версия за печат

00087-2012-0063

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности за информация и публичност по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г между ръководител на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „административен капацитет” 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Дейности за информация и публичност по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г между ръководител на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „административен капацитет” 2007-2013г. 1. Организиране на 2 пресконференции по време на изпълнение на проекта и по време на заключителната конференция. 2. Организиране на периодични срещи с представители на медиите с цел разпространяване на информация за напредъка по проекта (до 10 срещи) 3. Изготвяне на материали и поддържане на интернет сайт, като част от интернет сайта на СО и/или Асоциация за развитие на София с информация за проекта и публикация на всички изработени ресурси и проучвания. 4. Изработване на материали за информационния бюлетин на НСОРБ - Изготвяне на до 4 материала/интервюта за бюлетина на НСОРБ.) 5. Изработване на брошура - редакция, предпечат, дизайн и печат на информационна брошура за проекта – тираж 1000, четири цвята, картон мат. 6. Изработване и печат на CD - Оформление, редакция и предпечат на наръчник за ориентация по дейност: „Подобряване на методите за ориентация на нови служители” и неговото публикуване на СD. Тираж на CD - 1000бр. 7. Изработване и печат на CD - Оформление, редакция и предпечат на CD по дейност: „Изработване на наръчник за управление на човешки ресурси при бедствия и извънредни ситуации, влияещи върху училищното и предучилищното образование, с реални казуси” и неговото публикуване на CD. Тираж на CD - 1000бр. 8. Организиране на заключителна еднодневна конференция за 70 човека. А) Място на провеждане на конференцията: София, хотел в идеалния център, 4 звезди; Б) Организиране на конференцията: Наем зала – подредена с маси в правоъгълник/квадрат, на който могат да бъдат настанени минимум 50 човека с възможност за подреждане на втори ред столове, две кафе паузи – кафе, чай, вода, дребни сладки/соленки, обяд – блок маса, материали за участниците – папки с отличителните знаци на ОПАК и бенефициента и размножени материали до 20 стр., наем техника и озвучаване за 8 часа. В) Транспорт и нощувки: Осигуряване на до 30 нощувки за участници в конференцията от общини извън София и покриване на разходите за транспорт до и от София в рамките на билет за автобус/влак) 9. Изработване на банер на проекта - Дизайн и изработване на банер за проекта в размери 1 метър на 1, 80 метър с олекотена стойка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79800000, 79340000, 79952000, 79416200

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Консултантски услуги по връзки с обществеността


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
30840 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 477394 от 06.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496771 от 23.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СО-РД-55-37 / Обособена позиция №: / Заглавие:Дейности за информация и публичност на проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/ 07.07.2011г. , анекс № 1 от 23.12.2011г. и анекс №2 от 06.12.2012г. между Управляващия орган на оперативна програма „Административен капацитет” и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК 2007-2013г.
V.1) Дата на сключване договора
23.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДРУМЕР" ООД, ЕИК 175276000, р-н Надежда, жк "Толстой", бл. 36, ет., ап.2, България 1220, София, Тел.: 02 8467378, E-mail: d.vulcheva@drumer.eu, Факс: 02 8467378

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 30840 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор