Версия за печат

00119-2012-0039

BG-гр. Казанлък: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул. "Розова долина" №6, За: инж. Кънчо Христов Христов, РБългария 6100, гр. Казанлък, Тел.: 0431 98545; 0895 340013, E-mail: kanchohristov@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Ръководител на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит на изпълнението на инвестиционен проект „Интегриран воден проект на община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В обхвата на поръчката се включват следните дейности: Текущ одит Текущо, при изпълнението на проекта, одиторът следва да представя мнение, относно: Законосъобразността на обществените поръчки; Осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента. Относно осчетоводяването на разходите, упоменато по – горе, Възложителят изисква одиторът да декларира, че: Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството; Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им (ако такива са издадени); Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); Одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране. Окончателен одит По отношение на окончателната проверка, докладът от която ще съпътства окончателното искане за средства, Възложителят изисква от одитора да представи мнение относно следното: Дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; Дали проектът се реализира с необходимите ресурси; Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство относно допустимостта на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; Дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; Дали напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); Дали са спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; Дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; Докладваните нередности; Дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; Дали декларациите за възстановяване на средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; Счетоводните системи и осчетоводяванията; Отсъствието на двойно финансиране; Проверка за спазване на законодателството в областта на държавните помощи; Мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19640 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 505670 от 24.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д 07-9 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за обществена поръчка с предмет "Одит на изпълнението на инвестиционен проект "Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ - Казанлък""
V.1) Дата на сключване договора
22.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Финанс одит консулт 2002" ООД, ул."Цар Асен" №68, вх.А, ет.1, ап.1, РБългария 9000, гр. Варна, Тел.: 052 302747;052 721540;052 721550, E-mail: oditfok@gmail.com, Факс: 052 721560

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19640 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък“, одобрен за финансиране по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) в рамките на Процедура за предоставяне на безвъмездна финнасова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. и за него е сключен Договор за безвъмездна финансова помощ между Община Казанлък и Министерство на околната среда и водите

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор