Версия за печат

02851-2012-0108

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", ул. "Княз Борис I" №124, За: Елиета Начева, Р България 1301, София, Тел.: 02 9823099, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

" Изработка и доставка на обувки специални зимни и летни - мъжки и дамски "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, кв. " Захарна фабрика ", ул. " Кукуш " . № 1 - Централни вещеви складове - ДУССД - МВР
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Изработка и доставка на обувки специални зимни и летни - мъжки и дамски " поз. 1 Изработка и доставка на обувки специални зимни - мъжки поз. 2 Изработка и доставка на обувки специални зимни -дамски поз. 3 Изработка и доставка на обувки специални летни - мъжки поз. 4 Изработка и доставка на обувки специални летни - дамски

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

18832000

Описание:

Специални обувки

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1697262 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 043 - 069959 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: ОП-122-Д-6 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Изработка и доставка на обувки специални зимни и летни - мъжки и дамски
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.12.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Техномат - Меркурий" ЕООД, ЕИК 817061738, ж.к."Бойката", Р.България 5300, гр.Габрово, Тел.: 066 805574, Факс: 066 804921

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1704150 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1697262 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 1697262, Най-висока оферта: 1701774 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Договорът се сключва за срок 6 / шест / месеца. Изпълнението е чрез периодични доставки до 6 / шест / месеца от датата на сключване на договора по следния график: 1.1. 30 / тридесет / дни от датата на слючване на договора , доставка на договорените количества по поз.1, 2, 3 и 4, както следва: поз.1 - обувки специални зимни - мъжки - 550 чифта. поз.2 - обувки специални зимни - дамски - 50 чифта. поз.3 - обувки специални летни - мъжки - 800 чифта. поз.4 - обувки специални летни - дамски - 50 чифта. 1.2. Останалото количество изделия - на партиди, по количества в срок до 60 / шестдесет / дни след предоставена от Възложителя писмена заявка с размерна спецификация . 1.3 .Индивидуални поръчки - изпълнителят изработва извънстандартни размери обувки при заявка от страна на Възложителя. Производството на извънстандартни обувки е част от сключения договор и се изпълнява в 30 дневен срок след датата на заявка. 1.4. При възникване на неотложна необходимост от извънредна доставка , извън посочените количества, възложителят има право да заяви допълнителни количества със срок за изпълнение до 45 дни от заявката , без да се нарушава изпълнението на редовната заявка. Общо количество на поръчката по поз. 1, 2, 3 и 4 - 18100чф. 2. Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца от датата на получаване на доставените изделия в складовете на Възложителя и подписване на приемо-предавателен протокол., а гаранционният срок за установяване на дефекти и предявяване на рекламация е 90 / деветдесет/ дни от датата на предоставяне на обувките на служителя на МВР, в рамките на 12-месечния гаранционен срок. В рамките на гаранционния срок рекламациите се уреждат чрез отстраняване на дефекта или замяна на рекламирания чифт с нов за сметка на Изпълнителя в 15 дневен срок от предаването от Възложителя на дефектиралото изделие.Замяна с нов чифт се извършва при наличие на следните неотстраними дефекти: - напукване на лицето - напукване на ходилата - прекосяване на ходилата от тегела при зашиването им - прешлайфано лице приразчепкване на монтажната ивица на лицето под калъпа - не добре изтеглени гънки на хастара и наличие на ръбове от вътрешната страна , които биха причинили наранявания - груби лицеви дефекти и др. Други дефекти, включително и скрити такива, които се появяват по време на експлоатация, се отстраняват чрез ремонт за сметка на изпълнителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл. 120, ал. 6 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Сектор "ПНО" към Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", ул. "Княз Борис I" №124, Р България 1000, София, Тел.: 02 9825645, Факс: 02 9813010

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ