Версия за печат

00119-2012-0033

BG-гр. Казанлък: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул. "Розова долина" №6, За: инж. Кънчо Христов Христов, РБългария 6100, гр. Казанлък, Тел.: 0431 98545; 0895 340013, E-mail: kanchohristov@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Ръководител проект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Мерки за публичност и информация“ за проект „Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Задача № 1: Изработване на печатни материали (брошури – 2 вида, по 1500бр. всяка) и редовно разпространяване на прессъобщения до медиите с цел информиране за напредъка на проекта Задача № 2: Публикуване в интернет сайт на Община Казанлък минимум 3 съобщения за проекта: при подписване на ДБФП, при стартиране на строителството и при завършването на строителните работи. Задача № 3: Планират се две публични събития: пресконференция в началото на проекта и втора такава при приключване на строителството, с посещение на място до обекта «ГПСОВ – Казанлък» с организиран транспорт на представители на медиите, официални гости и желаещи граждани от общината Задача № 4: Организиране на две официални церемонии (церемония по „първа копка” и церемония по откриване на обекта) Задача № 5: Изработване и поставяне на билборд на мястото на изпълнение на проекта (строителната площадка), който да бъде заменен от изработена и поставена постоянна обяснителна табела след приключване на строителството Задача № 6: Изработване и поставяне на 2 броя информационни табели за проекта/ по 1 брой в сградата на Община Казанлък и 1 брой в кметство Овощник/ Задача № 7: Изработване на информационни стикери-500бр. Задача № 8: Публикуване на три публикации в местни/регионални медии – при стартирането на проекта, при подписването на договор с изпълнителя на инженеринговата дейност и при приключване на инвестиционните дейности (СМР) Задача № 9: Изработване на допълнителни рекламни материали – покани за публичните събития и папки по проекта - по 150бр. Задача № 10: Изработване на комплекти допълнителни рекламни материали, състоящи се от чанта за документи, тефтер, химикал и флашка - 100 комплекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22100000, 22000000, 79952000, 45233290, 79341100, 22120000

Описание:

Печатни книги, брошури и диплянки
Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с организирането на събития
Работи по поставяне на указателни табели
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Публикации

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 501155 от 25.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д 07-6 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за обществена поръчка с предмет "Мерки за публичност и информация за проект "Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2:Реконструкция и модернизация на ГПСОВ-Казанлък"
V.1) Дата на сключване договора
18.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Смарт", ЕИК 176436802, ж.к."Люлин-5", бл.562, вх.1, ет.8, ап.29, РБългария 1359, гр. София, Тел.: 02 8310187, E-mail: events@mercury-bg.com, sales@mercury-bg.com, Факс: 02 9311461

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 26250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Интегриран воден проект на Община Казанлък. Етап 2: Реконструкция и модернизация на ГПСОВ – Казанлък“, одобрен за финансиране по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) в рамките на Процедура за предоставяне на безвъмездна финнасова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. и за него е сключен Договор за безвъмездна финансова помощ между община Казанлък и Министерството на околната среда и водите."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор