Версия за печат

00145-2012-0163

BG-Перник: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РУ"Социално осигуряване" гр.Перник, ул." Отец Паисий" № 50, За: Аделина Николова, България 2300, Перник, Тел.: 076 649315, E-mail: pernik@nssi.bg, Факс: 076 649340

Място/места за контакт: РУ"Социално осигуряване" гр.Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване като второстепенен разпоредителДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване като второстепенен разпоредител

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ"СО"гр.Перник

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Перник, ул." Отец Паисий" № 50
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ"СО"гр.Перник

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3080.96 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 503322 от 09.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ"СО" гр.Перник
V.1) Дата на сключване договора
21.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кей Си Ем Комерс"ЕООД гр.София, гр.София, ж-к "Слатина", ул."Атанас Узунов" №18, България 1505, София, Тел.: 02 4684874

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3080.96 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3080.96 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор