Версия за печат

00212-2012-0018

BG-Петрич: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III"24, За: инж. Мариела Качулева и Христо Батев, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119;0745 69138, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: стая 209, ет.2 и стая 212, ет.2 в сградата на ОбА-Петрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Петрич”. Обособена позиция №2: “Изготвяне на екологични оценки (ЕО) и оценки на съвместимостта (ОС) на ИПГВР и ПУП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Територията на град Петрич.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да изпълни срещу възнаграждение услуга с предмет: “Изготвяне на екологични оценки (ЕО) и оценки на съвместимостта (ОС) на ИПГВР и ПУП”-обособена позиция №2от обществена поръчка с предмет: “Изработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Петрич” в рамките на проект “Изработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Петрич, насочен към устойчивото и трайно преодоляване на икономическите, природните и социалните проблеми”, финансиран по ДБФП № BG161PO001/1.4-07/2010/018 на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. съгласно Техническата спецификация на Възложителя и офертата на Изпълнителя. При изпълнение на услугата по Обособена позиция №2 ще се извършват следните дейности: Дейност 1. Подготвяне на документация за преценка на необходимостта от ЕО и ОС на ИПГВР Дейност 2. Изготвяне на ЕО и ОС на ИПГВР Дейност 3. Подготвяне на документация за преценка на необходимостта от ЕО и ОС на ПУП Дейност 4. Изготвяне на ЕО и ОС на ПУП

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71313000

Описание:

Консултантски инженерни услуги по оценка на въздействието на проекта върху околната среда

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
31000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 500055 от 18.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История № 018-U-08 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Изготвяне на екологични оценки (ЕО) и оценки на съвместимостта (ОС) на ИПГВР и ПУП”
V.1) Дата на сключване договора
09.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД Алианс консулт, ЕИК 176317584, бул."Джеймс Баучер" 51, ет.17 офис 8, РБългария 1407, София, Тел.: 02 8629321, E-mail: office@ecoep.com, Факс: 02 8629321

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31000 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ПО ПРОЕКТ “ИЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕГРИРАН ПЛАН ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ГРАД ПЕТРИЧ, НАСОЧЕН КЪМ УСТОЙЧИВОТО И ТРАЙНО ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ, ПРИРОДНИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ ПРОБЛЕМИ”, ФИНАНСИРАН ПО ДБФП № BG161PO001/1.4-07/2010/018 НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007-2013 Г.

VI.2) Допълнителна информация

Пълният запис на номера на сключения договор е BG161PO001/1.4-07/2010/018-U-08. В раздел V в номер на договора са посочени само крайните символи от записа му.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор