Версия за печат

00145-2012-0179

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт -Столично управление "Социално осигуряване", бул. "Александър Стамболийски" №62-64, За: Красимир Атанасов, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261792, E-mail: Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg, Факс: 02 9261940

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментен сервиз, поддръжка, профилактика и ремонт на принтерна и друга офис техника и осигуряване на резервни части за абонираните устройства за нуждите на Столично управление "Социално осигуряване"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда на НОИ-СУ "СО"; приемна "Младост", находяща се в ж.к. Младост ІІІ, бл.347, вх.А и Примна "Красно село" на бул."Ал.Стамболийски" № 205, ет.1 и ет.4;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментен сервиз, поддръжка, профилактика и ремонт на принтерна и друга офис техника и осигуряване на резервни части за абонираните устройства за нуждите на СУ "СО", посочени по модели техника и количество в раздел ІV "Технически спецификации" от документацията за участие

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
32000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 40
Показател: време за отстраняване на повредата; тежест: 30
Показател: гаранционен срок на извършените от изпълнителя дейности; тежест: 20
Показател: време за явяване при възложителя; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 505619 от 25.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ГД-3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка за абонементен сервиз, поддръжка, профилактика и ремонт на принтерна и друга офис техника и осигуряване на резервни части за абонираните устройства за нуждите на Столично управление "Социално осигуряване"
V.1) Дата на сключване договора
11.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СТЕМО ООД, ул. Николаевска №48, Република България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: main@sf.stemo.bg, Факс: 02 8162303

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 32000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор