00283-2013-0003
Технически редакции | ||
16.01.2013 17:07 ч. : | 16/01/2013 17:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.01.2013 17:07 ч. : | 16/01/2013 17:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Банско: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bansko.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Избор на Изпълнител за извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите” , във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.”
Възлагане на обществена поръчка
„Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите” , във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.” В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят е необходимо да извърши следните дейности: 1.1. Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Община Банско (бенефициент) на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 1.2. Проверка за съответствие между разходите, заявени от Община Банско за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходооправдателни документи; 1.3. Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на Европейската общност при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проекта, както и на процедурите по избор на изпълнители; 1.4. Проследяване ефективното прилагане от страна на Община Банско на правилата за управление и изпълнение на проекта; 1.5. Проверка за съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; 1.6. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходооправдателните документи на Община Банско и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; 1.7. Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на Община Банско; 1.8. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от Община Банско, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; 1.9. Изготвяне на междинен одитен доклад след приключване на първата година от изпълнението на проекта. 1.10. Изготвяне на финален одитен доклад, в съответствие със Закона за счетоводството(ЗС), Национални счетоводни стандарти (НСС), действащото законодателство и допълнителните изисквания на ОПРР и МФ, който съпътства искането за окончателно плащане от страна на Възложителя към УО на ОПРР. Насоки за извършване на одит по проекти, финансирани по Оперативна програма "Регионално развитие 2007 - 2013г." и съдържанието на Доклад за фактически констатации - Приложение 9.56, кандидатите могат да намерят на www.bgregio.eu.
79210000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейността одит се възлага на изпълнител, който да осигури независима и неподлежаща на влияние обективна оценка и ревизия на финансовата обезпеченост и отчетност на дейностите по проекта.
НЕ
23.11.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие е в размер на 240.00 лв. (двеста и четиридесет лева) без ДДС, внесена по банкова сметка на Община Банско, “Първа инвестиционна банка”, офис гр. Банско, банкова сметка IBAN BG 36 FINV 9150 33BG N0M1YP, банков код BIC – FINVBGSF или представена като банкова гаранция за същия размер; Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF; Банка: Първа Инвестиционна Банка; град/клон/офис: Банско Титуляр на сметката : Община Банско Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на извършената работа. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка, а именно: Възложителят извън неустойките по договора, има право да задържи гаранцията за изпълнение на поръчката: при прекратяване на договора по вина на Изпълнителя;при прекратяване на регистрацията на Изпълнителя (в случай, че същия е юридическо лице). Гаранцията за изпълнение се задържа от Възложителя, ако в процеса на изпълнение на договора е възникнал спор между страните относно изпълнение на задълженията на Изпълнителя и въпросът е отнесен за решаване пред съд/арбитраж до решаване на спора. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка; на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.
Разплащането на изпълнението се извършва съобразно следната схема: • авансово в размер на 40/четиридесет /% до 10 (десет) работни дни след подписване на договора и предоставяне на фактура оригинал и след представяне на банкова гаранция или запис на заповед за обезпечение на пълния размер на аванса от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ . а). Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. б). Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от попдписване на протокола. • междинни плащания –до 50/петдесет/% след на изготвяне на междинни одитни доклади съответни на напредъка на проекта и предоствяне на фактура оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ • Окончателно-в размер на 10 /десет/ % до 10 (десет) работни дни след приемането на финалния одитен доклад от страна на Възложителя, доклад за свършената работа, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на фактура оригинал.
Няма такова изискване.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 20.00 лв без ДДС или 24.00 лв. с ДДС; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Фронт офис, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
120
Сградата на Община Банско, пл. "Н. Вапцаров" № 1
Участници в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект: „Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите” , във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.”
Във връзка с използване на предвидената възможност с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, възложителят е предоставил от датата на публикуване на настоящото обявление пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на следния Интернет адрес на Възложителя: http://bansko.bg/, раздел "профил на купувача"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
16.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ