Версия за печат

00530-2012-0135

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, пл. "Център" №2, ет.1, стая 106, За: Диляна Петрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617246, E-mail: d.uzunova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4, стая 412

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на 100 % рециклирана фотокопирна хартия, безконечна хартия за компютърни принтери и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, Дирекция „ОУИ” Велико Търново и офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от №1.1 до №1.8.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТД на НАП Велико Търново, пл. „Център” № 2; За Дирекция ОУИ Велико Търново, пл. „Център” №2 За Офис Видин, ул. „Шести септември” № 12; За Офис Враца, ул. „В. Кънчов” № 86; За Офис Габрово, ул. „Априловска” № 7; За Офис Ловеч, ул. „Търговска” № 43; За Офис Монтана, ул. „Л. Каравелов” № 11; За Офис Плевен, ул. „Дойран” № 43;
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на 100 % рециклирана фотокопирна хартия, безконечна хартия за компютърни принтери и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, Дирекция „ОУИ” Велико Търново и офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от №1.1 до №1.8.”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 22993200, 30199330

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Термочувствителна хартия или картон
Безконечна хартия за компютърни принтери

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
123735.23 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение №22 от 02.11.2012г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 043 - 069926 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 213 - 352271 от 06.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 10 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на 100 % рециклирана фотокопирна хартия, безконечна хартия за компютърни принтери и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, Дирекция „ОУИ” Велико Търново и офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от №1.1 до №1.8.”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.12.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Мултико - 92" ООД, ЕИК040606358, Район Красно село, ул. "Шандьор Петьофи" №25, Република България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 123735.23 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2013 г.