Версия за печат

00647-2012-0054

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. Ал.Стамболийски № 17, За: Маргарита Господинова, Малинка Цупарска, България 1040, София, Тел.: 02 9400946; 02 9400987, E-mail: m.gospodinova@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Маргарита Господинова, Малинка Цупарска
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: осъществява държавната политика в областта на културатаДруго (моля пояснете): осъществява държавната политика в областта на културата

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на културата"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 3
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва сигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на културата

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
95000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД11-03-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на културата"
V.1) Дата на сключване договора
15.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ООД , ЕИК 130589107, ул. „Позитано” №9а, офис 27, България 1000, София, Тел.: 02 9814809, Факс: 02 9814809

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 95000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

е) Възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие с условията, указани в ЗОП.

Съгласно разпоредбата на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП възложителите могат да възлагат обществени поръчки чрез процеруда на договаряне без обявление когато е необходимо повторение на услугата от същия изпълнител не по-късно от три години от възлагането на първата поръчка при наличие на следните условия:а/първата поръчка е възложина при открита или ограничена процедура и в обявлението за нея е посочена възможността за такова възлагане; б/общата стойност на тази поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка; в/новата поръчка съответства на основния проект в изпълнение на който е възложена първата поръчка. За настоящата поръчка фактите са следните : С Решение №Р-68/30.03.2012г. на министъра на културата е открита "открита" по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на културата". В документацията за участие в процедурата е записано, че срокът за изпълнение на предмета на поръчката е до 31.12.2012 г. с възможност за предсрочно прекратяване при сключване на договор с изпълнител, избран чрез централизирана обществена поръчка. Посочено е също така,че възложителят си запазва възможността за възлагане повторение на услугата от същия изпълнител при условията и по реда на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. (вж.Раздел ІІІ.1.4 от обявлението; т.6 на стр.4 от документацията за участие, чл.30 от проекта на договор). С решение №Р-100/28.06.2012г. на възложителя е извършено класиране на участниците, а за изпълнител е избран участникът „ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ООД. Срещу това решение е подадена жалба пред КЗК, във връзка с което е образувано производство КЗК № 676/ 13.07.2012 г. С решение № 981/18.09.2012г. КЗК отхвърля жалбата и потвърждава решението за избор на изпълнител. След влизане в сила на решението на КЗК е сключен договор № РД 11-03-46/26.10.2012г. с „ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ” ООД. В чл.2 от договора е посочено, че той влиза в сила от датата на извеждането му в деловодството на Възложителя и е със срок на действие до 31.12.2012 год., като е предвидено възможност за предсрочно прекратяване при сключване на договор с изпълнител, избран чрез централизирана обществена поръчка, съгласно ПМС № 112/04.06.2010 г. В чл. 4, ал.1 от договора е посочено, че максималната стойност на договора е до 180 000 лв. /сто и осемдесет хиляди лева/ без ДДС. В резултат на обжалването на откритата процедура сключването на договор с изпълнителя е извършено на 26.10.2012г., от която дата до изтичане срока на договора остават само два месеца. Към датата на откриване на настоящата процедура посочената максимална сума на договора от 180 000 лв. без ДДС не е достигната, а са изразходвани приблизително 78 000 лв. Отправянето на покана за договаряне без обявление попада в хипотезата на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП, тъй като се касае за необходимост от повторение на услугата от същия изпълнител не по-късно от 3 год. от възлагане на първата поръчка, общата стойност на втората поръчка е включена при определяне стойността на първата, а също така новата поръчка има същия предмет като първата поръчка и цели да продължи осигуряването на самолетни билети за служебните пътувания на служителите на МК.Срокът на настоящата поръчка е обвързан с достигането на сумата от 95 000 лв. с възможност за предсрочно прекратяване при сключване на договор с изпълнител след проведена процедура от ЦООП, съгл. ПМС № 112/04.06.2010 г. или след проведена открита процедура. Към настоящия момент не е сключено Рамково споразумение за осигуряване на самолетни билети, поради което МК самостоятелно предприеме действия за осигуряването им за 2013 год., предвид възможността за прилагане на реда по чл.90, ал.1,т.9 от ЗОП.