Версия за печат

00165-2012-0020

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Тина Велева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217431, E-mail: t.veleva@mon.bg, Факс: 02 9217595

Място/места за контакт: Министерство на образованието, младежта и науката

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg..

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител за „Аналитично и информационно осигуряване на апробирането на модел за инспектиране на образованието” по проект: BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Аналитично и информационно осигуряване на апробирането на модела за инспектиране на образованието” включва за изпълнение дейности: 1. Анализиране и оценка на заложената система от критерии и индикатори за оценка на постигнатото качество на предлаганото образование в изготвения от работна група на МОМН проект на държавен образователен стандарт за инспектиране. 2. Анализиране и оценка на заложените в проекта за държавен образователен стандарт за инспектиране методология, методика и инструментариум при осъществяване на инспектирането. 3. Разработване на модел и изготвяне на оценъчни карти на стандартизирани формуляри за набиране на информация и за оценка на качеството на управление и качество на предлаганото образование. 4. Разработване на уеб базирана платформа и портфолио за училище. 5. Разработване на система от критерии и методология за избор на 15 РИО и общо 1000 детски градини и училища, в които ще се апробира моделът на инспектиране, за да се осигури представителност на апробацията. 6. Избор на РИО, детски градини и училища, в които ще се проведе апробирането на модела за инспектиране. 7. Изготвяне на система от индикатори и показатели и изготвяне на работни карти за оценка на апробираните процедури и документи за инспектиране . 8. Систематизиране на резултатите от проведената апробация. 9. Анализиране на резултатите от проведената апробация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80521000, 48600000

Описание:

Услуги, свързани с програми за обучение
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
215295 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка ТО= П1+П2+П3 +П4 където П1–Срок за изпълнение на поръчката –25т.; П2 – Срок за изготвяне на анализи и оценки по дейности едно и две–10т.; П3–Срок за изготвяне на анализ на резултатите от проведената апробация - дейност девет –5 точки; П4 – Методология и план за работа – 60 точки;; тежест: 70
Критерий: Финансова оценка - ФО - Предложена цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 144 - 241072 от 28.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д01-823 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.10.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум АСФП, ж.к. "Манастирски ливади", ул. "Лъвски рид" № 6, Република България 1000, София, Тел.: 02 8691618, E-mail: rdrakeva@adminsoft.bg, Факс: 02 8691033

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 220000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 215295 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка Избор на изпълнител за „ Избор на изпълнител за „Аналитично и информационно осигуряване на апробирането на модел за инспектиране на образованието” по проект: BG051PO001-3.2.05 „Усъвършенстване на системата за инспектиране на образованието”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2013 г.