Версия за печат

00661-2013-0001

BG-Белене:

РЕШЕНИЕ

Номер: 43 от 14.01.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Белене, област Плевен, община Белене, град Белене, ул. "България" №: 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031; 0658 31036, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на община Белене; Инж. Христина Иванова-Мънева директор дирекция "СИП, ФП и УТ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Външна техническа помощ за подпомагане на Звеното за изпълнение (ЗИП) на проект: „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Предоставянето на консултантски услуги по управлението на проект: “Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”, чрез които да се осигури техническа и консултантска помощ на ЗИП към община Белене, обезпечаваща ефективното и навременно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ между община Белене и Министерството на околната среда и водите.Настоящата обществена поръчка има за цел да се осигури качествена и ефективна техническа помощ на Звеното за изпълнение на проект “Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене”.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 2 от 02.01.2013 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

В регистъра по обществени поръчки - 00661-2013-0001

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-515888
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 661-2013-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

515888

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

02.01.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог). Условия и начин на плащане.

Вместо:

Краен срок за получаване на документацията за участие: 28.02.2013г., до17:00ч. вкл.

Да се чете:

Краен срок за получаване на документацията за участие: 18.02.2013г., до17:00ч. вкл.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
14/02/2013 17:00
Да се чете:
28/02/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3) Условия за получаване (закупуване) на документацията за участие.

Вместо:
04/02/2013 17:00
Да се чете:
18/02/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите

Вместо:
15/02/2013 10:00
Да се чете:
01/03/2013 10:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции.

Да се чете:

Участникът следва да представи с офертата и оригинали на документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 2000 (две хиляди) лева. Гаранцията за участие чрез паричен превод трябва да е постъпила реално по сметката на възложителя не по-късно от крайния срок за получаване на офертите.

V.9) Друга допълнителна информация:

1. На страница 7 от документацията за участие изречението "Краен срок за закупуване на документацията за участие: 01.02.2013г." да се чете "Краен срок за закупуване на документацията за участие: 18.02.2013г." 2. На страница 12 от документацията за участие, т.2.1 изречението "•плик № 1 с надпис "Документи за подбор на ……. (името на участника)", в който се поставят документите, изискани от възложителя съгласно чл.56, ал.1, т.1-6, 8, 12-14 ЗОП" да се чете "• плик № 1 с надпис "Документи за подбор на ……. (името на участника)", в който се поставят документите, изискани от възложителя съгласно чл.56, ал.1, т.1-6, 8, 11-14 ЗОП." 3. На страница 26 от документацията за участие изречението " Срокът за подаване на офертите е съгласно Обявлението за обществена поръчка, а именно: до 14.02.2013г. – 17:00 часа." да се чете "Срокът за подаване на офертите е съгласно Решението за промяна№43/14.01.2013г., а именно: до 28.02.2013г. – 17:00 часа. 4. На страница 27 от документацията за участие, изречението "Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа на 15.02.2013г., Област Плевен, община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, зала №26" да се чете "Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа на 01.03.2013г., Област Плевен, община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, зала №26."


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

По смисъла на чл.27А ал.10 от ЗОП с публикуването на решение за промяна в Регистъра на обществените поръчки се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени.


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.01.2013 г. 


Възложител

Трите имена: ПЕТЪР ИЛИЕВ ДУЛЕВ
Длъжност: КМЕТ НА ОБЩИНА БЕЛЕНЕ