Версия за печат

00087-2013-0004

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска"№33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително- монтажни дейности на училища на територията на Столична община по обособени позиции: •Обособена позиция №1 – Довършване на Физкултурен салон и плувен басейн към 88 СОУ, П-Л V , кв. 114, район Овча купел; •Обособена позиция №2 – Ремонт и обновяване на съществуваща сграда на 81 СОУ „Виктор Юго”, УПИ II- за училище, кв.7, м. „Младост-3”, преустройство на плувен басейн в многофункционална спортна зала, I- ви етап на преустройство на Блок Г и Блок Д в многофункционална спортна зала, район „Младост”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажните дейности, които трябва да бъдат извършени включват: ремонтни работи, конструктивни работи, електро, ОВК, ВиК, които са подробно описани в Техническите инвестиционни проекти по отделни части.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествени сметки, неразделна част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
1668332 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

24.05.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в откритата процедура по обособени позиции е както следва: 1.1. За обособена позиция 1- довършване на физкултурен салон и плувен басейн към 88 СОУ, П-Л V , кв. 114, район Овча купел- в размер на 7500 /седем хиляди и петстотин/ лева; 1.2. За обособена позиция 2- Ремонт и обновяване на съществуваща сграда на 81 СОУ „Виктор Юго”, УПИ II- за училище, кв.7, м. „Младост-3”, преустройство на плувен басейн в многофункционална спортна зала, I- ви етап на преустройство на Блок Г и Блок Д в многофункционална спортна зала, район „Младост”- в размер на 9100 /девет хиляди и сто/ лева, представена в една от следните форми: - банкова гаранция или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Формата на гаранцията за участие се избира от участника. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичането на гаранционните срокове, съгласно предложението на участника от Техническата оферта, но не по-малко от минимално установените гаранционни срокове по Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г., изм. и доп., бр. 49 от 14.06.2005 г.)

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата ще бъдат осигурени от Министерство на финансите на основание ПМС №199 от 28.12.2012г. Разплащането ще се извършва съгласно проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6;3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010,2011 и 2012 г.).Изискването не се отнася за участници- физически лица, които не са регистрирани търговци. Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 2. справка по Образец № 8 за оборота от договори за изпълнени строително - монтажни работи свързани с изграждане, реконструкция, основен ремонт и конструктивно укрепване на сгради за последните 3 (три) финансови години (2010,2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи четвърта категория.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Участниците да имат реализирани приходи от договори за изпълнение на строително- монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция, конструктивно укрепване и основен ремонт на сгради за последните 3 (три) финансови години (2010,2011 и 2012 г.) минимум 2 000 000 (два милиона) лева общо за трите години. 2. да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи 4 (четвърта) категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9 с не по-малко от 3 договора за извършени строително – монтажни работи свързани с изграждане, реконструкция, основен ремонт и конструктивно укрепване на сгради, изпълнени през последните 5 години години, включително до датата на подаване на офертите за участие. Всеки от посочените в списъка договори трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, в която се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, а за обекта с конструктивно укрепване се прилага и копие на разрешение за ползване. 2. За доказване на възможност за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на СМР участниците трябва да представят: Ако лицето е в трудово правоотношение с участника копие от трудова книжка. Ако лицето не е в трудово правоотношение с участника, към офертата следва да се представи нотариално заверено съгласие на лицето за участие в изпълнението на поръчката, изготвено по Образец №11. Когато участникът е чуждестранно лице, възможността за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на поръчката се доказва с документ, издаден от орган на съответната държава, в която участникът е регистриран, удостоверяващ наличието на трудови или приравнени на тях правоотношения или с нотариално заверена декларация на лицата, които ще бъдат членове на екипа. За доказване на квалификацията на лицето , участникът представя списък по Образец № 10, копия от дипломи за придобита професионална квалификация, копия от трудови и/или осигурителни книжки, и други, доказващи квалификацията и опита им; 3. за доказване вписването в професионалин регистър на строителя – копие на Удостоверение от Централния професионален регистър за изпълнение на строежи първа група, ІІІ - V категория по ЗУТ. 4. за доказване наличието на внедрена система за управление на качеството – копие на валидно удостоверение за наличие на сертификат ISO 9001:2008 за система на управлението на качеството на строителството или еквивалентен сертификат, като обхвата на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът трябва да има опит в извършването на подобен вид строително- монтажни работи, изпълнени през последните 5 /пет/ години - включително до датата на подаване на офертите за участие - минимум три обекта за извършени строително монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция, конструктивно укрепване и основен ремонт на сгради. За тях се представят препоръки за добро изпълнение, в които се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, а за обекта с конструктивно укрепване се прилага и копие на разрешение за ползване. 2. възможност за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на СМР на обекта: - Ключов експерт. Този експерт следва да изпълнява функциите на Технически ръководител на обекта. Изисквания: Квалификация: Строителен инженер с образователно-квалификационна степен „Магистър”, със специалност: ПГС; Професионален опит: Най-малко 5 (пет) години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; 3. вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, ІІІ - V категория по ЗУТ. 4. участникът да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството или еквивалентен сертификат, като обхвата на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Елементи на ценообразуване, в това число: 1) часова ставка; 2) допълнителни разходи върху труда; 3) доставно-складови разходи; 3) печалба;; тежест: 12
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 8

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.02.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, ст.405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, ст.№201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00ч. и 14.00ч.до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.02.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. Париж №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Довършване на Физкултурен салон и плувен басейн към 88 СОУ, П-Л V , кв. 114, район Овча купел;
1) Кратко описание

Довършване на Физкултурен салон и плувен басейн към 88 СОУ, П-Л V , кв. 114, район Овча купел, включително изпълнение на строително- монтажни работи, свързани с изграждане, реконструкция, конструктивно укрепване и основен ремонт на сгради.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Строително- монтажните работи следва да се извършат въз основа на количествени сметки- Приложение №1 към документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
751666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 24.05.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонт и обновяване на съществуваща сграда на 81 СОУ „Виктор Юго”, УПИ II- за училище, кв.7, м. „Младост-3”, преустройство на плувен басейн в многофункционална спортна зала, I- ви етап на преустройство на Блок Г и Блок Д в многофункционална спортна зала, район „Младост”.
1) Кратко описание

Ремонт и обновяване на съществуваща сграда на 81 СОУ „Виктор Юго”, УПИ II- за училище, кв.7, м. „Младост-3”, преустройство на плувен басейн в многофункционална спортна зала, I- ви етап на преустройство на Блок Г и Блок Д в многофункционална спортна зала, район „Младост”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Строително- монтажните работи следва да се извършат въз основа на количествени сметки- Приложение №2 към документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
916666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 24.05.2013 г.