Версия за печат

00530-2012-0128

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.1 , ст.106, За: Ваня Парчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: v.parcheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4 , ст.413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОУИ Велико Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №8.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ТД на НАП Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2; офис Видин - гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12; офис Враца - ул. „Васил Кънчов” №86 офис Габрово - гр. Габрово, ул. „Априловска” № 7 и ул. „Радецка” № 11; офис Ловеч - ул. „Търговска” № 24 и № 43 офис Монтана - гр. Монтана, ул. „Любен Каравелов” №11 и пл. „Жеравица” №2; офис Плевен – гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43; Дирекция ОУИ Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2, ет. 4.
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОУИ Велико Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №8.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
46000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена на еднократна профилактика за един брой климатик ; тежест: 40
Показател: часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 40
Показател: цена за демонтаж на един брой климатик; тежест: 10
Показател: цена за монтаж на един брой климатик; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 043 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 201 - 330928 от 18.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградата на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.12.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Био-Хоум-Инжинеринг"ООД, ЕИК 105521773, ул.”Цар Александър ІІ”, №80, бл.60, Република България 3700, Видин, Тел.: 094 601604, E-mail: bioengin@abv.bg, Факс: 094 601604

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 3 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Ловеч и офис Плевен, съгласно обособени позиции №1, №5 и №7
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.12.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Конвект"ЕООД, ЕИК 104698386, ул. "Ален мак", №8, вх.В, ап.3, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 670468, E-mail: ciserviz@abv.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21500 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново и Дирекция ОУИ Велико Търново, съгласно обособени позиции №4 и №8
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.12.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ ”КЛИМАТ– ПЕНКО ПЕНЕВ”, ЕИК 020823490, ул. „Стефан Караджа” № 86, ет. 1, ап. 3, Република България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 0888 733079, E-mail: klimatsz@abv.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7500 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 5 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на офис Враца и офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново, съгласно обособени позиции №3 и №6
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.12.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ФОНЕМА” ЕООД, ЕИК 106066855, ул. „Петропавловска” №14, Република България 3000, гр. Враца, Тел.: 092 661001, E-mail: fonema30@BITEX.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ