Версия за печат

00212-2012-0019

BG-Петрич: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III"24, За: Деница Иванова, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: стая 209, ет.2 в сградата на ОбА-Петрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития (семинари, обучения, работни срещи, пресконференции) по проект „Нови модели за местни инициативи за развитие в полза на междуобщинското сътрудничество”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Дейностите ще се изпълняват на територията на Република България – град Петрич и град Рила.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

(1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да изпълни обществена поръчка с предмет "Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития (семинари, обучения, работни срещи, пресконференции) по проект „Нови модели за местни инициативи за развитие в полза на междуобщинското сътрудничество”» съгласно Техническата спецификация , Техническото предложение за изпълнение на поръчката и Ценовото предложение , неразделна част от настоящия договор. (2) Дейностите по този договор включват: цялостна логистична организация по осигуряване и настаняване в хотелите, регистрация на участниците; покриване на пътните разходи на участниците, които не са от населеното място, където се провежда събитието; кетъринг за закуска, обяд и вечеря на участниците; осигуряване на зали; осигуряване, подготовка и обслужване на техническото оборудване на залите, подготовка, размножаване и/или разпределение на материали за участниците; осигуряване попълването на анкетна карта от всеки участник; осигуряване на снимков материал; осигуряване на информираност и публичност, осигуряване на лектори от Европейския съюз.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49772 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 500045 от 18.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 062-U8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осигуряване на логистика за организиране и провеждане на публични събития (семинари, обучения, работни срещи, пресконференции) по проект „Нови модели за местни инициативи за развитие в полза на междуобщинското сътрудничество”
V.1) Дата на сключване договора
04.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ваканция ООД, с ЕИК 121233279, ул."Планиница" 1, община Столична, район Овча купел, РБългария 1614, София, Тел.: 02 9805610, E-mail: vakancia@einet.bg, Факс: 02 9805612

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 77600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49772 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Нови модели за местни инициативи за развитие в полза на междуобщинското сътрудничество”» Регистрационен номер на договора на проекта: BG161РО001/4.2-01/2008/062, Приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.2.„Междурегионално сътрудничество”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 161PO001/4.2-01/2008, Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г.

VI.2) Допълнителна информация

Подробният запис на номера на договора е BG161PO001/4.2-01/2008/062-U8(Раздел V)

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор