00087-2012-0064
Технически редакции | ||
10.01.2013 11:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
10.01.2013 11:12 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.01.2013 11:11 ч. : | 10/01/2013 11:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.01.2013 11:11 ч. : | 10/01/2013 11:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.01.2013 11:13 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Проучвания, изследвания и анализи по проект "МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ - ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ", във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган ОПАК и Столична община за предоставянето на безвъзмездна финансова помощ по ОП "Административен капацитет" 2007-2013г.
Проучвания, изследвания и анализи по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г., в т.ч. 1. Проучване и анализ по дейност 2.2.: Проучване и анализ на съществуващите нужди в звената по човешки ресурси в районните, столичната и областната администрация на София – град, проучване на тенденциите. Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 2.Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 3.Разработване на методика за извършване на одит на наличния капацитет на персонала по дейност 5.4. „Разработване на методика за одит на наличния капацитет на персонала с компетенции в областта на образованието; анализ с препоръки за ефективно използване на персонала за повишаване на институционалното изпълнение.” 4.Изследване, анализ, доклад с препоръки, инструкция за прилагане и план за действие по дейност 6.1.„Изследване и анализ-оценка на видовете стимули за мотивацията на държавните служители в СО, РА и ОА с компетенции в областта на образованието по методите документален анализ и фокус група” и дейност 6.2. „Разработване на доклад с препоръки, инструкции за прилагане и план за действие в който ще бъдат включени и добри практики от други страни-членки, по отношение на съдържанието на работата (обогатяване на работата, обем, мащаб, трудност, компетенции за вземане на решения), условия на работа и атмосфера (климат на сътрудничество, работа в екип), поведение на ръководството (лидерски функции, професионално и социално признание, споделяне на информация, въвличане на служителите при вземане на решения), перспективи за кариерно развитие, справедливи и обвързани с изпълнението допълнителни възнаграждения.” Минимум проведени интервюта: 62 (50 с представители на Районните администрации +10 представители на администрацията на СО +2 представители на Областна администрация София - град.). Минимум проведени 5 фокус - групи (3 на ниво Районна администрация, 1 на ниво СО + 1 на ниво Област София - град.). Във фокус - групите трябва да бъдат обхванати 6 целеви групи: родители; детски градини; училища; администрация – РА, СО, ОбС-град.; НПО; бизнес 5. Усъвършенстване на процесите и методите за атестация на служителите по дейност 9.
79300000, 79400000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"КПМГ Адвайзъри" ЕООД, ЕИК 121489246, р-н Триадица, бул "България" №54/А, България 1404, София, Тел.: 02 9697350, E-mail: bg-office@kpmg.com, Факс: 02 9697878
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г