Версия за печат

00087-2012-0064

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проучвания, изследвания и анализи по проект "МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ - ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ", във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган ОПАК и Столична община за предоставянето на безвъзмездна финансова помощ по ОП "Административен капацитет" 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Проучвания, изследвания и анализи по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г., в т.ч. 1. Проучване и анализ по дейност 2.2.: Проучване и анализ на съществуващите нужди в звената по човешки ресурси в районните, столичната и областната администрация на София – град, проучване на тенденциите. Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 2.Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 3.Разработване на методика за извършване на одит на наличния капацитет на персонала по дейност 5.4. „Разработване на методика за одит на наличния капацитет на персонала с компетенции в областта на образованието; анализ с препоръки за ефективно използване на персонала за повишаване на институционалното изпълнение.” 4.Изследване, анализ, доклад с препоръки, инструкция за прилагане и план за действие по дейност 6.1.„Изследване и анализ-оценка на видовете стимули за мотивацията на държавните служители в СО, РА и ОА с компетенции в областта на образованието по методите документален анализ и фокус група” и дейност 6.2. „Разработване на доклад с препоръки, инструкции за прилагане и план за действие в който ще бъдат включени и добри практики от други страни-членки, по отношение на съдържанието на работата (обогатяване на работата, обем, мащаб, трудност, компетенции за вземане на решения), условия на работа и атмосфера (климат на сътрудничество, работа в екип), поведение на ръководството (лидерски функции, професионално и социално признание, споделяне на информация, въвличане на служителите при вземане на решения), перспективи за кариерно развитие, справедливи и обвързани с изпълнението допълнителни възнаграждения.” Минимум проведени интервюта: 62 (50 с представители на Районните администрации +10 представители на администрацията на СО +2 представители на Областна администрация София - град.). Минимум проведени 5 фокус - групи (3 на ниво Районна администрация, 1 на ниво СО + 1 на ниво Област София - град.). Във фокус - групите трябва да бъдат обхванати 6 целеви групи: родители; детски градини; училища; администрация – РА, СО, ОбС-град.; НПО; бизнес 5. Усъвършенстване на процесите и методите за атестация на служителите по дейност 9.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79300000, 79400000

Описание:

Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
152802 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473678 от 05.03.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496853 от 24.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СО-РД-55-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:Проучвания, изследвания и анализи за проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/ 07.07.2011г. , анекс № 1 от 23.12.2011г. и анекс №2 от 06.12.2012г. между Управляващия орган на оперативна програма „Административен капацитет” и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК 2007-2013г.
V.1) Дата на сключване договора
09.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КПМГ Адвайзъри" ЕООД, ЕИК 121489246, р-н Триадица, бул "България" №54/А, България 1404, София, Тел.: 02 9697350, E-mail: bg-office@kpmg.com, Факс: 02 9697878

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 152802 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор