Версия за печат

00067-2012-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Цветанка Цветкова, България 1309, София, Тел.: 02 9211221, E-mail: ccvetkova@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: www.hearthospital.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

доставка на работно облекло

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул." Коньовица" 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

доставка на работно облекло

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33199000

Описание:

Работно облекло за медицински персонал

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 55
Показател: качество ; тежест: 40
Показател: срок за изпълнение на заявка ; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471775 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на туника с къс ръкав /унисекс/ - кралско синьо, туника с къс ръкав /унисекс/ - тъмно зелено, панталон (унисекс) - кралско синьо, панталон (унисекс) - тъмно зелено, туника с къс ръкав - бял в комбинация с различни цветове, елек - медицински - тъмно синьо, мъжка престилка, дамска престилка и халат
V.1) Дата на сключване договора
02.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТИХ ТРУД” ЕООД, ЕИК: 103016943, район Младост, ул. „Петко Стайнов” № 1, България 9009, Варна, Тел.: 052 746237, E-mail: tih_trud@abv.bg, Факс: 052 741733

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 133965 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:доставка на сако с дълъг ръкав, с маншет-ластично трико - кралско синьо
V.1) Дата на сключване договора
02.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Военноинвалид", ЕИК: 113524915, ул. „Кракра” № 15, ет. 3, ап. 7, България 2300, Перник, Тел.: 076 600463, Факс: 076 600463

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11100 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Настоящото обявление касае процедура с УН № 00067-2012-0004 по описа на АОП. 2. Поръчка (договор) № 1 е с предмет: възлагане за изпълнение на поръчката по обособени позиции 1-2, 4-6 и 8-11. При попълване на поръчката в „раздел V: Възлагане на поръчка” в полето „Обособена позиция №” е вписано числото 1. Тази номерация не отговаря на номерата на обособените позиции, определени в обявлението за поръчка, представляващо приложение към решението, с което е открита процедурата. Горното несъответствие е продиктувано от необходимостта да бъдат спазени условията за валидация на формуляра, изискващи в полето „Обособена позиция №” да бъде вписвано едно цяло число, което да не се повтаря. Използавеното на определената в обявлението номерация на обособените позиции би наложила ненужно сключване на 9 броя вместо един договор за изпълнение със съответния изпълнител. 3. Поръчка (договор) № 2 е с предмет: възлагане за изпълнение на поръчката по обособенa позиция 7.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на ограничена процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП или процедура на договаряне с обявление по чл. 86, ал. 3 от ЗОП, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12; чл. 83г, ал. 11; чл. 83ж, ал. 1; чл. 88, ал. 11; чл. 93ж, ал. 4; чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2 от ЗОП. 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз; 6. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор