Версия за печат

00073-2012-0041

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново, стая 318, 321
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за структури, разположени на територията на Община Велико Търново” по обособена позиция 6: Зеленчуци за мероприятията към ЦСУ. Зеленчуци за организация „Детски градини”. Плодове за мероприятията към ЦСУ. Плодове за организация „Детски градини”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Местата за доставка са структурите на Община В. Търново на територията на общината съгласно приложени към документацията за обществената поръчка списъци за мероприятия към ЦСУ и организация "Детски градини".
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставки по заявка за структури, разположени на територията на Община Велико Търново по позиция 6: Зеленчуци за мероприятията към ЦСУ. Зеленчуци за организация „Детски градини”. Плодове за мероприятията към ЦСУ. Плодове за организация „Детски градини”. Количествата и вида на храните се определят в зависимост от конкретните нужди на структурите на възложителя с предварителни заявки.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
84000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ф - Финансов критерий; тежест: 40
Показател: Т-Техническа оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:„Доставка на хранителни продукти за структури, разположени на територията на Община Велико Търново” по обособена позиция 6: Зеленчуци за мероприятията към ЦСУ. Зеленчуци за организация „Детски градини”. Плодове за мероприятията към ЦСУ. Плодове за организация „Детски градини”
V.1) Дата на сключване договора
27.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СТЕЛИТ” ЕООД, ЕИК 107544354, ул. „Стойчо Часовникаров” № 1, Република България 5400, гр. Севлиево, Тел.: 0675 34275, E-mail: era_ltd@abv.bg, Факс: 0675 34275

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 84000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 84000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Налице е необходимост от предприемане на неотложни действия, породени от настъпване на събитие от извънреден характер, което възложителят при полагане на далъжимата грижа не е могъл да предвиди, поради следните мотиви: Към настоящия момент с Решение № РД 24-39/25.07.2012 г. на Кмета на Община Велико Търново е открита процедура с предмет: “Доставка на хранителни продукти за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции”, провеждана чрез открита процедура с уникален номер в РОП 00073-2012-0024. Съгласно Заповед № РД 22-1729/25.09.2012 г. на Кмета на Община Велико Търново и във връзка с отразените резултати и мотиви в протоколите от работата на комисията е обявено класирането за обществената поръчка, както и участниците, които се отстраняват от участие в процедурата. С Решение № РД 24-56/08.10.2012 г. е прекратена процедурата по позиция 6: "Зеленчуци за мероприятията към ЦСУ. Зеленчуци за организация „Детски градини”. Плодове за мероприятията към ЦСУ. Плодове за организация „Детски градини”, със следните мотиви: За 6-та позиция е подадена само една оферта с вх. № 5300-6104/27.08.2012 г. от ЕТ "Ник - Николай Куцаров", която е отстранена от участие, поради пропуски в плик № 2, мотивите за което са подробно отразени в протокол от работата на комисията. Отстраненият участник е депозирал жалба в КЗК с вх. № ВХР -2050/08.10.2012 г., по която е образувано производство по преписка № КЗК-1049/19.10.2012 г. Съгласно чл. 120б от ЗОП жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Вследствие на това към момента няма сключен договор за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Към този момент изпълнението по предмета на поръчката с горепосоченият предмет е на основание по чл. 14, ал.5, във връзка с ал.6 от ЗОП. Прагът от 20 000 лв. без ДДС по тези доставки е изчерпан. С публична покана с ID № 9006937 възложителят е открил процедура със същия предмет. Сключен е договор със срок на изпълнение до достигане на прага от 46 000 лв. без ДДС по доставки с аналогичен предмет или сключване на договор след проведена процедура по реда на чл. 90, ал.1, т.4 от ЗОП. Предвид спецификата на дейностите, предмет на договора и невъзможността да се преустанови извършването им до избора на изпълнител по откритата процедура по реда на ЗОП, и предвид вероятността от бързо достигане на праговете по чл. 14, ал.4, т.2 от ЗОП, би се стигнало до хипотеза, при която да няма избран изпълнител за извършване на тези дейности. Това налага провеждането на процедура на договаряне без обявление и избор на изпълнител за извършване на дейностите, предмет на договора, с цел изпълнение на задълженията на Възложителя. Необходимо е откриването на процедура по реда на чл. 90, ал.1, т.4 от ЗОП, съгласно който Възложителят може да открие процедура на договаряне без обявление само когато е възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия, породени от настъпване на събитие от извънреден характер, което възложителят при полагане на дължимата грижа не е могъл или не е бил длъжен да предвиди или предотврати и за предотвратяването на което не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. За приключването на съдебното производство е необходимо време, но докато трае, необходимостта от извършването на горепосочените дейности не отпада. Наред с това липсва действащ договор, с който да се урежда извършването на дейностите, предмет на поръчката през този период. Всичко това налага да се проведе процедура, да се избере изпълнител и да се сключи договор за извършване на горепосочените дейности, като единствената възможност за това е чрез провеждане на процедура на договаряне без обявление.