Версия за печат

00383-2012-0034

BG-Добрич: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. България № 12, За: Силвия Енчева и Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg

Място/места за контакт: Община град Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dobrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране на информационни събития, срещи и разработване и разпространение на печатни и аудио-визуални материали“, в изпълнение на проект “Създаване и функциониране на областен информационен център Добрич”, финансиран по Договор за предоставяне на БФП №BG161PO002-3.3.02-00015-C0001, по Оперативна програма „Техническа помощ” 2007-2013. Обществената поръчка включва 4 /четири/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на информационни събития, срещи и др.”; Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Изработване и осигуряване на материали за информационните събития, срещи и др.”; Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Изработване и разпространение на информационни и рекламни материали”; Обособена позиция 4 (ОП 4) – „Изработване и разпространение на аудио-визуални материали”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В предмета на поръчката са включени следните дейности: ОП 2 - Изпълнителят трябва да подготви дизайна, да съгласува с Възложителя, изработи и осигури материали за минимум 70 събития/ срещи за целия период на договора, за минимум 30 участника всяко. ОП 3 - Изпълнителят трябва да подготви, съгласува с Възложителя, изработи и разпространи информационни и рекламни материали/продукти за минимум 70 събития/срещи/информационни дни за целия период на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
44772 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща предложена цена; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 35
Показател: Време за реакция на място за отстраняване на възникнал проблем; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 492875 от 27.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДР-1 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Изработване и осигуряване на материали за информационните събития, срещи и др.
V.1) Дата на сключване договора
02.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ФОЛИАРТ” ООД град Добрич, ЕИК 834057238, бул. „25-ти септември” № 49, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 651666

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33922 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ДР-2 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Изработване и разпространение на информационни и рекламни материали
V.1) Дата на сключване договора
02.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АПРА“ ООД град София, ЕИК 831727361, бул. "Самоков" бл. 306, Република България 1000, София, Тел.: 02 9814190

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10850 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по Проект “Създаване и функциониране на областен информационен център Добрич”, финансиран по Договор за предоставяне на БФП №BG161PO002-3.3.02-00015-C0001, по Оперативна програма „Техническа помощ” 2007-2013.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община град Добрич, ул. България № 12, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

URL: www.dobrich.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор