Версия за печат

00565-2012-0004

BG-Дупница: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Свети Иван Рилски"ЕООД, ул. "свети Георги" №2, За: Богомила Иванова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 51826, E-mail: mbaldupnitsa@gmail.com, Факс: 0701 51826

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„По самостоятелно обособена позиция І-ва - Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на лекарствени продукти за диализа за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца" от обществена порчъка с предмет: "Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на лекарствени продукти и медицински изделия за диализа за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца, обособени в две самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция І- Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на лекарствени продукти за диализа за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца; Обособена позиция ІІ - Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на медицински изделия за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Дупница, ул. "Свети Георги" №2
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По самостоятелно обособена позиция І-ва - Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на лекарствени продукти за диализа за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца" от обществена порчъка с предмет: "Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на лекарствени продукти и медицински изделия за диализа за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца, обособени в две самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция І- Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на лекарствени продукти за диализа за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца; Обособена позиция ІІ - Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на медицински изделия за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000, 33680000

Описание:

Фармацевтични продукти
Фармацевтични изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
73136 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предлагана цена ; тежест: 90
Показател: срок на отложено плащане ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Открита с Решение № 5 от 29.10.2012 г. на Възложителя и определен изпълнител с Решение № 7 от 23.11.2012 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 5 от 29.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Периодични доставки по предварителна заявка на Възложителя на медицински изделия за нуждите на МБАЛ "Св. Иван Рилски"ЕООД за период от 12 месеца",
V.1) Дата на сключване договора
15.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

«Софарма Трейдинг» АД, с ЕИК - 103267194, ул. «Лъчезар Станчев» №5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда А, ет.12, РБългария 1756, София, Тел.: 02 4830864, E-mail: sanita@sanita.bg, Факс: 02 4703585

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 73136 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Възлагането на доставката по самостоятелно обособена позиция І-ва по тази поръчка се извършва по реда на чл.16, ал. 7, т.1 и с решение по чл.90, ал.1, т.1, предл. първо от ЗОП, при наличие на влязло в сила решение № 2/ 04.07.2012 г. по чл.39, ал.1, т.1,прел. първо от ЗОП за прекратяване на открита процедура по ЗОП, поради липса на депозирани оферти и влязло в сила Решение №4 от 03.10.2012 г. по чл.39, ал.1, т.1,прел. първо от ЗОП за прекратяване на процедурата по договаряне без обявление за обособена позиция І-ва, поради неявяване на участника за водене не преговорите по чл. 92 а, ал.3 от ЗОП. Мотивът за избор на вида процедура се обосновава от обстоятелството, че откритата с Решение № 1 / 30.05.2012 г. и Обявление № 574/ 31.05.2012 г. на Възложителя, надлежно публикувано в Регистра на обществените поръчки открита процедура по чл.16, ал.4 от ЗОП е прекратена, поради неподаване на нито една оферта за нито една от обособените позиции и първоначално обявените условия за възлагане на обществената поръчка не са съществено променени. С решение №3 от 19.09.2012 г. е откритапо чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП поцедура на договаряне без обявление, като с Решение №4 от 03.10.2012 г. процедурата по обособена позиция І-ва е прекратена, поради неявяване на участника за водене на преговорите по чл.92а, ал.3 от ЗОП. Обявените условия в настоящата поръчка са еднакви с прекратената процедура.