Версия за печат

00010-2012-0015

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СБАЛССЗ"СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, ул. "Коньовица" № 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части /консумативи за медицинско оборудване, наричано за краткост в договора “техника”/”техниката”, конкретизирана по вид оборудване, местоположение, сериен номер, инвентарен номер, брой и месечна стойност за абонаментна поддръжка и сервизно обслужване в Приложение №1, неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9792 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485643 от 05.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-02 / Обособена позиция №: / Заглавие:РД-25-02/02.01.2013г.
V.1) Дата на сключване договора
02.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЖИ МЕД БЪЛГАРИЯ ЕОД, ЕИК 130747087, район Красно село, ул. "Искърски пролом" № 12, ет. 5, ап. 9, България 1680, София, Тел.: 02 9585739, E-mail: gmed@traiding.bg, Факс: 02 9581437

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9792 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9792 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Процедурата на договаряне се открива на основание чл.90, ал.1, т.2 от ЗОП, тъй като откритата процедура по ЗОП с предмет: „Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, открита с решение № РД-25-355 от 05.06.2012 г. на изпълнителния директор на болницата, обявление S 108-179801 от 08.06.2012 г., обнародвано в електронната страница на Официалния вестник на ЕС и публикувано обявление в регистъра на АОП с уникален номер 00010-2012-0009, е прекратена по някои обособени позиции с решение № РД-25-391 от 31.08.2012 г. на изпълнителния директор на болницата, на основание чл. 39, ал. 1, т. 3 от ЗОП и са поканени за участие в процедурата само участниците, които са представили оферти и отговарят на изискванията, посочени в обявлението за откритата процедура.