Версия за печат

00447-2013-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Николай Нанев, България 1111, София, Тел.: 029482 214, E-mail: nikolai.nanev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на тонери, барабани и девелопери за нуждите на Агенция по вписванията

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на тонери, барабани и девелопери за наличните в Агенция по вписванията принтери, копирни и факс машини

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на до 2132 бр. консумативи по вид, съгласно техническото задание, по Обосбобена позиция 1: до 358 бр. тонери, барабани и девелопери за копирни машини и касети за факс апарати Canon, Lexmark, Toshiba, RexRotary, Brother, налични в Агенция по вписванията; по Обособена позиця 2: до 1774 бр. консумативи: тонери, барабани и ленти за принтери Hewlett-Packard, Lexmark, Panasonic налични в Агенция по вписванията

Прогнозна стойност без ДДС
270000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1% от стойността на поръчката и е 270 (двеста и седемдесет ) лв. за Обособена позиция 1 и 2 430 (две хиляди черистотин и тридесет) лв. за Обособена позиция 2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цените ще включват всички разходи по изпълнение на обекта на поръчката, включително транспортни разходи до териториалните звена на Агенция по вписванията, застраховки, магазинаж, както и всички вносни такси и мита, действащи към момента на доставката. Те са окончателни и обвързващи за целия срок на изпълнение на поръчката. Определени са при пълно съответствие с изискванията от документацията по процедурата. 2. Начин на плащане 2.1. Плащането ще се извършва по банков път, по банкова сметка посочена от Изпълнителя, срещу представена фактура и подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни, физически или юридически лица, включително техни обединения. а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: които са свързани лица по смисъла на §1, т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки (ЗОП) с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Документи: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Оферта по образец на Възложителя. o Информационен лист. o Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. o Декларация за по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, че участникът не е в открито производство по несъстоятелност. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител. o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите, когато това лице не е посочено в договора за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Декларация за приемане клаузите на проекта на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя в копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години (2009 – 2011 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три години (2009 – 2011 г.) или от датата, на която е учреден, общо не по–малко от 20 000 (двадесет хиляди) лв. за Обособена позиция 1 и 200 000 (двеста хиляди лв.) за обособена позиция 2.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2009 - 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят в копие, заверено от участника. o Сертификат за система за управление на качеството на предлаганите консумативи по стандарта ISO 9001:2000, или еквивалентен. Представя се копие, заверено от участника. o Документи за оторизация от фирмата производител или неин официален представител да разпространява и продава на територията на Република България консумативите, съответстващи на предмета на поръчката. Представят се заверени копия. o Декларация, че предложените консумативи са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят. Представя се оригинал.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години (2009 - 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, всеки на стойност без ДДС минимум не по–малко от 10 000 (десет хиляди) лв. за Обособена позиция 1 и 100 000 (сто хиляди лв.) за Обособена позиция 2. o Участникът трябва да представи сертифицирана система за управление на качеството на предлаганите консумативи по стандарта ISO 9001:2000, или еквивалентен; o Участникът да е сертифициран търговски партньор на производителите на предлаганите консумативи за съответната марка техника; или да е оторизиран от производителите и/или официалните представители за България за съответните марки консумативи да разпространява и продава консумативите, съответстващи на предмета на поръчката, от собствено име; o Предложените консумативи да са нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която се отнасят.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 000 - 472739 от 29.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.01.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06.02.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.02.2013 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. "Елисавета Багряна" 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и отварянето на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласон чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини и факс апарати, налични в Агенция по вписванията
1) Кратко описание

Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини и касети за факс апарати Canon, Lexmark, Toshiba, RexRotary, Brother, налични в Агенция по вписванията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Доставка на общо до 358 консуматива - тонери, барабани, девелопери и ролки, съгласно техническото задание

Прогнозна стойност, без ДДС
27000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, барабани и девелопери за принтери, налични в Агенция по вписванията
1) Кратко описание

Доставка на тонери, барабани и ленти за принтери Hewlett-Packard, Lexmark, Panasonic налични в Агенция по вписванията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30120000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат

3) Количество или обем

Доставка на до 1774 броя консуматива - тонери и барабани, съгласно техническото задание

Прогнозна стойност, без ДДС
243000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12