Версия за печат

00447-2013-0001

BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Галина Младенова, България 1111, София, Тел.: 029486 260, E-mail: galina.mladenova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Електронен достъп до информация: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Привеждане на системата на имотния регистър в съответствие със Закона за електронно управление, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията и общинските администрации за подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса и подобряване събираемостта на данъците върху недвижими имоти

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Привеждане на системата на имотния регистър в съответствие със Закона за електронно управление, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията и общинските администрации за подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса и подобряване събираемостта на данъците върху недвижими имоти

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72225000, 72246000, 72260000, 79630000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги по оценяване и анализ на процедурите по осигуряване на качеството на системите
Консултантски услуги по компютърни системи
Услуги, свързани със софтуерни продукти
Услуги, свързани с "Човешки ресурси", без услуги по набиране, подбор и предоставяне на персонал

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: аналитични: юридически и технически анализ; организационни и нормативни дейности; технологични разработки; вписване и сертифициране; обучение по ЗЕУ на служителите; гаранционна поддръжка след приемане в експлоатация на програмните модули.

Стойност, без да се включва ДДС
565000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

9

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие Гаранцията за участие е в размер на 5600 лв. или 1 % от прогнозната стойност на поръчката, без вкл. ДДС. Гаранцията за участие се представя при подаване на заявлението за участие. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция с валидност най-малко 365 дни след изтичане на срока за подаване на заявлението за участие или парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД Гаранцията за участие се връща при условията на чл. 62 от ЗОП. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване, са за сметка на кандидата. Условия и размер на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора, без вкл. ДДС. Преди подписване на договора, изпълнителят представя документ за гаранция за изпълнение в горепосочения размер. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД В съответствия с чл. 63, ал. 2 от ЗОП в срок до 10 дни след отправено писмено искане от страна на Изпълнителя и при завършване на всяка от дейностите и под-дейностите, удостоверено с подписан приемо-предавателен протокол, Възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение, съответна на изпълнената част от предмета на договора. В случай, че не се приложи реда за частично освобождаване на гаранцията, Възложителят се задължава да възстанови на Изпълнителя цялата сума на гаранцията в срок до 10 работни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията ще бъде възстановена по сметка, посочена от Изпълнителя. Невнасянето на гаранцията за изпълнение на договора се приравнява на отказ да се сключи договор. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване, са за сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща: І. 5 % от цената на договора след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на аналитичните дейности; ІІ. 10 % от цената на договора след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на организационните и нормативни дейностти; ІІІ. 25 % от цената на договора след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейността по подготовка на техническата документация; ІV. 35% от цената на договора след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейностите по проектиране, разработка и внедряване на софтуер и обучение на служителите във връзка с модифицираните и/или новоразработени софтуерни модули; V. 10 % от цената на договора след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейността по вписване и сертифициране; VІ. 5 % от цената на договора след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейността по обучение отн. приложението на ЗЕУ

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Поръчката се възлага по реда на чл. 119а, 119в, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Изпълнението на поръчката е свързано с достъп до класифицирана информация и от изпълнителите се изисква да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО. Пароли за достъп до информационните системи на възложителя при изпълнение на договора ще се предоставят само на лица с разрешение за достъп до информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Копие от съдебна регистрация и валидно удостоверение за актуално състояние (за лица, които по закон подлежат на съдебна регистрация), издадено не по-рано от 2 месеца от датата на отваряне на офертите. Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: А) осъден с влязла в сила присъда, освен ако реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; е) престъпление по чл. 108а от НК. Б) обявен в несъстоятелност; В) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; Г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участeт е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; Д) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; Е) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Ж) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; З) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; И) е установено от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност; Й) при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; К) е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Изискванията по горните букви се прилагат се прилагат, както следва:- при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; - при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; - при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; - при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ- при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; - при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; - лицата,които представляват.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Копие от съдебна регистрация и валидно удостоверение за актуално състояние (за лица, които по закон подлежат на съдебна регистрация), издадено не по-рано от 2 месеца от датата на отваряне на офертите. Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: А) осъден с влязла в сила присъда, освен ако реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; е) престъпление по чл. 108а от НК. Б) обявен в несъстоятелност; В) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; Г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; Д) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; Е) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Ж) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; З) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; И) е установено от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност; Й) при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; К) е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Изискванията по горните букви се прилагат се прилагат, както следва:- при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; - при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; - при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; - при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ- при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; - при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; - лицата,които представляват.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Заверени копия на годишните финансови отчети за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им; б) Справка за общия оборот за последните 3 години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Общ оборот за последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) - не по-малко от 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева. 2. Общият оборот от изпълнени договори, сходни с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 години (2009, 2010, 2011 г.), взети заедно, да бъде не по-малко от 1 200 000 (един милион и двеста хиляди лева) без ДДС. Под сходен предмет следва да се разбира анализ, проектиране, разработка и внедряване на информационни системи със сходни характеристики, както и обучение и разработката на нормативни документи, свързани с тях. (Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания следва да се изпълнява общо от членовете на обединението. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите в съответствие с дела на тяхното участие.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Заверени копия на годишните финансови отчети за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им; б) Справка за общия оборот за последните 3 години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите в съответствие с дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък по образец (Приложение 7А) на основните договори с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2009 г., 2010 г., 2011 г.), включително стойностите, датите и получателите, с описание на извършените дейности. Приключването на договорите се удостоверява с препоръки за добро изпълнение от предишни възложители или приемо-предавателни протоколи.2. Валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейности, включващи анализ, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, правно консултиране, реализация на електронни административни услуги. 3. Сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005, или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии. 4. Списък по образец (Приложение 10) на предложените ключови експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на ролята им в проекта. 1. Ръководител на проекта: Умения и квалификация:•Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност в областта на ИТ или управлението. •Отлично владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на ИТ проекти като PMBOK (сертификат за PMP), MSF, Prince2 или еквивалентна – доказва се със сертификат за изкаран изпит или еквивалентен документ; •Отлично познаване на стандартите за управление на качество за Информационна сигурност ISO 27000 и за управление на услугите в информационните технологии ISO 20000 или по-нови или еквивалентни – доказва се със сертификат за изкаран изпит за поне един от двата стандарта или еквивалентен документ; •Отлични комуникационни и организационни способности, отзивчивост и умения за работа в колектив; Общ професионален опит: •Минимум 5 години опит в управлението на ИТ проекти; •Участие в управлението на ИТ проекти, както и такива с финансиране от Европейския съюз и/или други програми и фондове, финансирани със средства от ЕС и/или международни донорски програми . Специфичен професионален опит: •Опит в управлението на ИТ проекти за софтуерна методология за управление на проекти и разработка на софтуер – доказва се със сертификат за успешно изкаран курс/изпит за софтуерна методология за управление на проекти и разработка на софтуер или еквивалент – (например Agile, Scrum, Rup, XP, ITIL или еквивалентни); •Участие в управлението на проекти с финансиране на Европейския съюз и/или други програми и фондове, финансирани със средства от ЕС и/или международни донорски програми •Опит като ръководител на поне един проект, обхващащи комплексни дейности и включващи както технологична част, така и организационен, структурен и правен анализ, разработка на стратегически и нормативни документи. 2. Юридически експерт: Умения и квалификация: •Университетска диплома за завършено висше образование или еквивалентно по право; Общ професионален опит: •Минимум 5 години професионален опит в юридическата област •Професионален опит в юридически звена; •Участие в поне един проект, свързан с информационни технологии. Специфичен професионален опит: •Опит в анализа и проучването на административни структури, планиране и осъществяване на структурни промени; Специфичен професионален опит:•Опит в анализа и проучването на административни структури, планиране и осъществяване на структурни промени; •Опит в разработването на нормативни актове; •Опит в поне един проект, обхващащи комплексни дейности и включващи организационен, структурен и правен анализ, разработка на стратегически и нормативни документи и технологична част. Изискванията за експертите продължават в VІ.3. Допълнителна информация. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само от членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейности, включващи анализ, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, правно консултиране, реализация на електронни административни услуги. 2. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005, или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии. 3. Участникът (организацията или обединението) следва да е изпълнил през последните три години (2009, 2010, 2011 г.) минимум 3 договора с предмет включващ дейности за проектиране, разработка и внедряване на информационна система със сходни характеристики и обучение за работа с тях, като поне един от договорите трябва да включва и разработката на нормативни документи свързани с проекта. (Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани.) 4. Участникът (организацията или обединението) следва да е завършил поне един сходен проект. Под сходен проект следва да се разбира проектиране, разработване и внедряване на информационна система със сходни характеристики. (Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се изпълняват само от членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък по образец (Приложение 7А) на основните договори с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2009 г., 2010 г., 2011 г.), включително стойностите, датите и получателите, с описание на извършените дейности. Приключването на договорите се удостоверява с препоръки за добро изпълнение от предишни възложители или приемо-предавателни протоколи от Възложители. 2. Валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейности, включващи анализ, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, правно консултиране, реализация на електронни административни услуги. 3. Сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005, или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии. 4. Списък по образец (Приложение 10) на предложените ключови експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на ролята им в проекта.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да предоставят оферти или да участват
Предвиден минимален брой на операторите

3

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка; тежест: 70
Показател: цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация за поръчки в областта на отбраната и сигурността

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 000 - 472747 от 29.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
04.02.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект: „Привеждане на системата на имотния регистър в съответствие със Закона за електронно управление, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията и общинските администрации за подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса и подобряване събираемостта на данъците върху недвижими имоти”, осъществявана с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” и в изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ № 10-31-10/07.02.2011г. Приоритетна ос III - „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”; Под-приоритет 3.1. „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”; Бюджетна линия BG051PO002/10/3.1-04 Бенефициент: Агенция по вписванията

VI.3) Допълнителна информация

Ключови експерти (продължение): 3. Експерт Софтуерна разработка: Умения и квалификация: •Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна; •Умения в обектно-ориентираното програмиране; •Отлично владеене на технологията на която е разработена системата – доказва се със сертификат или еквивалентен документ; •Умения за работа в екип; Общ професионален опит: •Минимум 4 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; • Опит във всички фази на разработка на Информационни системи; •Участие в ИТ проекти; Специфичен професионален опит: •Умения в проектиране и програмиране на информационни системи, разработени на технологии на които е разработена системата; •Отличен опит в програмирането и разработката на уеб базирани информационни системи;4. Експерт Бизнес и системен анализ:Умения и квалификация: • Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна;•Умения в областта на Бизнес и системния анализ;• Опит в бизнес моделирането, анализа и дизайн на софтуерни системи – доказва се с наличие на сертификат за владеене на световно-призната методология за моделиране на бизнес процеси като BPL или еквивалентен или международно признати продукти като ARIS, Web Sphere Business Modeler или еквивалентни;• Умения за работа в екип;Общ професионален опит:•Минимум 5 години професионален опит в областта на проектирането, дизайна, разработката и внедряването информационни системи;•Опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси;•Участие в ИТ проекти; Специфичен професионален опит:•Умения в проектирането и дизайна на информационни системи, разработени на технологиите на които е разработена информационната система;•Опит в проектирането и дизайна на уеб базирани информационни системи5. Експерт Бази данни:Умения и квалификация:• Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна;•Отлично владеене на системата за управление на релационни бази от данни върху която работи системата – доказва се със сертификат или еквивалентен документ;•Умения в обектно-ориентираното програмиране;•Умения за работа в екип;Общ професионален опит:•Минимум 5 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи;•Опит във всички фази на разработка на Бази Данни и приложения за Бази Данни;•Участие в ИТ проекти; Специфичен професионален опит:•Умения в проектиране, програмиране, администрация и приложение на релационната база данни, върху която работи системата;•Опит в програмирането и разработката на уеб базирани информационни системи;6. Експерт по управление на качеството, документация и обучение:Умения и квалификация: •Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки, управление на информационни системи, икономика, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност;•Отлично познаване на стандартите за управление на качество ISO 9001 и ISO 27000 или еквивалентни – доказва се със сертификати за изкарани изпит или еквивалентни документи;Общ професионален опит:•Минимум 5 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; •Участие в ИТ проекти с финансиране на Европейския съюз и/или други програми и фондове, финансирани със средства от ЕС и/или международни донорски програми . Специфичен професионален опит:•Практически опит в управлението и приложението на стандартите за качество ISO 9001 и ISO 27000 или еквивалентни; • Опит в QA (Quality Assurance);•Опит в обучението на потребители за работа с потребителски информационни системи. Професионалният опит на експертите се доказва с трудови книжки и длъжностни характеристики, или с референции от възложител или работодател, или по друг подходящ начин, който безспорно да доказва.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ