Версия за печат

00119-2012-0028

BG-гр.Казанлък: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул."Розова долина" № 6, За: Моника Ирманова, Виктор Кънчев, РБ 6100, гр.Казанлък, Тел.: 0431 98233, E-mail: irmanova@municipality-kz.org, Факс: 0431 98266

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:// www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: http:// www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на окончателен одит на проект „Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък“ по ОПАК, Договор за безвъзмездна финансова помощ № 10-25-2/17.04.2012 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на окончателен одит на проект „Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък“ по ОПАК, Договор за безвъзмездна финансова помощ № 10-25-2/17.04.2012 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1190 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 498682 от 10.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д07-174 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на окончателен одит на проект "Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък" по ОПАК, Договор за безвъзмездна финансова помощ №10-25-2/17.04.2012г.
V.1) Дата на сключване договора
28.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТИНГ 2002 ООД, ЕИК 103710896, район Приморски, ул."Цар Асен" № 68, вх.А, ет.1, aп.1, РБ 9000, гр.Варна, Тел.: 052 302747, E-mail: oditfok@gmail.com, Факс: 052 721540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4583.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1190 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект „Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък“ по ОПАК, Договор за безвъзмездна финансова помощ № 10-25-2/17.04.2012 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.01.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор