Версия за печат

00530-2012-0096

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Христова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 303587

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП – Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе,Търговище и Шумен"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Варна, гр.Добрич, гр. Русе, гр. Търговище и гр. Шумен
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе, Търговище и Шумен". Максимално допустимата стойност на договора е 62500.00 лв. без ДДС. Часова ставка за извършване на ремонт при необходимост е 6.00лв/час. без ДДС. Плащането се извършва до 60 дни, след представяне в ТД на НАП Варна и съответния офис за обслужване протокол и фактура, издадена на името на ТД на НАП - Варна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за абонаментно сервизно обслужване за 1/един/ месец; тежест: 80
Показател: Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00530-2012-0096

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 497864 от 31.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 66 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП – Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе, Търговище и Шумен”
V.1) Дата на сключване договора
17.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Лифтком Сервиз" ЕООД, ЕИК 201189890, ж. к. "Трошево", ул. Радост" № 9 бл. А, българия 9000, Варна, Тел.: 052 740497, Факс: 052 740497

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 62500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор