I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Христова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 303587
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП – Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе,Търговище и Шумен"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
гр.Варна, гр.Добрич, гр. Русе, гр. Търговище и гр. Шумен
Код NUTS:
BG3
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе, Търговище и Шумен".
Максимално допустимата стойност на договора е 62500.00 лв. без ДДС. Часова ставка за извършване на ремонт при необходимост е 6.00лв/час. без ДДС.
Плащането се извършва до 60 дни, след представяне в ТД на НАП Варна и съответния офис за обслужване протокол и фактура, издадена на името на ТД на НАП - Варна.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за абонаментно сервизно обслужване за 1/един/ месец; тежест: 80
Показател: Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 497864 от 31.08.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 66 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби в административните сгради на ТД на НАП – Варна и офиси за обслужване Добрич, Русе, Търговище и Шумен”
V.1)
Дата на сключване договора
17.12.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Лифтком Сервиз" ЕООД, ЕИК 201189890, ж. к. "Трошево", ул. Радост" № 9 бл. А, българия 9000, Варна, Тел.: 052 740497, Факс: 052 740497
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 62500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор