Версия за печат

00283-2012-0022

BG-Банско: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - зам. кмет, Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88620, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително-монтажни работи на обекти в проекта „Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите ” – община Банско”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката са: - Ремонт, реставрация, консервация, експониране и осигуряване на достъпна среда в комплекс “Велянова къща”, град Банско; - Ремонт, консервация, експониране и осигуряване на достъпна среда в комплекс “Рилски Метох - иконна изложба”, град Банско; - Реставрация, консервация и експониране на археологически обект “Свети Никола” на територията на НП “Пирин”, Община Банско; - Проект за направа и експониране на археологически профил на средновековна крепост в местността “Калето” – “Ситан Кале” на територията на НП “Пирин”. - Преустройство на “Кинотеатрален салон” в централен посетителски информационен център /ПИЦ/; - Доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане за обекти: “Велянова къща”, “Рилски Метох – иконна изложба”, “Свети Никола” и “Кинотеатрален салон”;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на строително-монтажни работи на обекти в проекта „Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите ” – община Банско” -съгл.КСС

Прогнозна стойност без ДДС
1716617 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер на 17 000 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF; Банка: Първа Инвестиционна Банка; град/клон/офис: Банско Титуляр на сметката : Община Банско В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, представя оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, е длъжен да представи гаранция за изпълнение в размер на размер на 3 % от стойността на договора, преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, се внася по банковата сметка на възложителя когато е в парична сума, а когато е банкова гаранция се издава в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: •Авансово 35 % от стойността на договора при представяне на банкова гаранция или запис на заповед покриваща 100 % от сумата на аванса или представяне на запис на заповед в полза на община Банско, покриващ 100 % стойността на аванса, с включен ДДС. •Междинни плащания –до 55% след съставяне на актове и протоколи по време на строителството, които следва да бъдат подписани от изпълнител, проектант, инвеститорски контрол. •Окончателно-10 % след получаване на документите описани в чл. 20 от настоящия договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения за участника 3.Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката 4.Регистрационни документи на участника: Представя се удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. 5.Документ за закупена тръжна документация (копие) 6. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата (оригинал); Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума или - банкова гаранция. 7. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 8.Декларация за участието на подизпълнители Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, в декларацията се посочват имената на подизпълнителите, вида и дела на участието им и се представя Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор 10. Декларация за спазване на изискването за минимална цена на труда 11. Декларация за оглед на обекта (незадължителна) 12. Декларация от членовете на обединението /ако участват обединения, които не са юридически лица/ 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно информацията от Търговския регистър) 14. Проекто-договор Плик 2 15. Техническо предложение - по образец, към него се прилага работна програма и анализ на рисковете Плик 3 16. Ценова оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има сумарно за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) оборот от строителство в размер не по-малък от 3 500 000 лева без ДДС. 2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, определено съобразно Наредбата за условията и реда задължително застраховане в проектирането и строителството. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, изпълнени от участника за периода 2007-2011, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите. За договорите посочени от участника като договори с предмет, подобен с предмета на настоящата процедура задължително се представят и Референции (препоръки) за добро изпълнение. 2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя І група, І категория – заверено от участника копие или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице; 3. Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. 4. Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен 5. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 6. Удостоверение от Камарата на строителите в България за строежи по чл.137,ал.1,т.1,буква М от Закона за устройство на територията. 7.Списък на техническите лица - Образец № 11. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им.Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение. 8.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът - Образец № 12. Декларацията трябва да бъде придружена с документи доказващи собствеността на оборудването, механизацията и техниката или договори за лизинг, наем и др.
Минимални изисквания: 1.Участникът за периода 2007-2011 да е изпълнил договори (най-малко един на брой) с предмет, подобен предмета на поръчката, които да са на обща стойност най-малко равна на прогнозната стойност на процедурата. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от участника. За "договори с предмет, подобен на предмета на поръчката" възложителят ще приема договори за изпълнение на работи, свързани със строителство,реставрация и консервация на инфраструктурни,туристически ,археологически обекти и обекти,паметници на културата. 2. Участникът да е вписан в ЦПРС за изпълнение на обекти от Първа група, I категория. Ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен – чл.3, ал .2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС). 3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; 4. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен 5. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 6. Участникът да има удостоверение от Камарата на строителите в България за строежи по чл.137,ал.1,т.1,буква М от Закона за устройство на територията. Сертификатите по предходните точки трябва да са с обхват, съответсващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 7. В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: Технически ръководител – строителен инженер/техник, притежаващ висше образование, с не по-малко от 5 години професионален опит; Координатор по безопасност и здраве и Отговорник за контрола на качеството, които да притежават необходимите сертификати; Архитект - с висше образование и опит по специалността. 8.Участникът да има на разположение следната техника за изпълнение на поръ -багер -самосвали-2 бр. -скеле-500 м2 При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок ; тежест: 20
Показател: Организационно-техническо решение; тежест: 40
Показател: Цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.01.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. При поискване от заинтересованото лице, документацията ще му бъде изпратена за негова сметка.Стойността на документацията за участие e 10 лв. без ДДС или 12лв. с ДДС и може да бъде заплатена на място в сградата на община Банско. Документацията може да бъде получена и срещу представяне на документ за преведени средства по банков път на следната сметка на община Банско: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Титуляр на сметката : Община Банско При закупуване на документите участниците могат да се запознаят с работните проекти в техническа служба - община Банско.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Банско

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекта е финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011.

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата, попада в праговете по чл. 14, ал. 1, т.1 от ЗОП, Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ