Версия за печат

00189-2012-0011

BG-Севлиево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Севлиево, пл. "Свобода" № 1, За: инж. Сабие Ходжева, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396162, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sevlievo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект „Равен шанс за всички– предоставяне на пакет от социални, здравни и образователни услуги за превенция на риска от социално изключване в ранно детско развитие”, по обособени позиции: І Обособена позиция : „Доставка на оборудване” ІІ Обособена позиция: „Доставка на обзавеждане”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: франко сграда с административен адрес: гр. Севлиево, ул. Гочо Москов № 5
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на обзавеждане за нуждите на Община Севлиево в рамките на проект " Равен шанс за всички– предоставяне на пакет от социални, здравни и образователни услуги за превенция на риска от социално изключване в ранно детско развитие”, включващо: детско легло - 62 бр., двуетажно легло - 19 бр., маса за хранене и обучение - 12 бр.+8 бр., секция - 8 бр., детски кътове за игра /комплект/ - 4 бр., детски гардеробчета - 100 бр.,скамейка за преобуване - 4 бр., съдомиялна машина - 2 бр., количка за сервиране - 4 бр., шкафове посуда в кухня - 4 бр.,шкафове за санитарно-хигиенни материали, пособия, уреди и препарати в умивални - 4 бр., шкафове за санитарно-хигиенни материали – деца в умивални - 2 бр., гардероб - 4 бр. +4 бр. +1 бр., бюро - 4 бр. +6 бр., работен стол - 6 бр., секционен шкаф - 6 бр., медицински шкаф - 1 бр., мека мебел - 1 бр., маса - 6 бр., Стол посетителски - 25 бр. и щори -160 кв.м.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30213100, 32540000, 32413100, 39000000, 39143116, 39121200, 39121100, 39143121, 39113300, 39161000, 39713100, 39112000, 39515400

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Телефонна централа
Рутери
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Детски легла
Маси
Бюра
Гардероби с окачалки за дрехи
Скамейки
Мебелировка за детски градини
Машини за миене на съдове
Столове
Щори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
31180 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Предложен срок за изпълнение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 498596 от 05.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 253 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на обзавеждане
V.1) Дата на сключване договора
20.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "2002-Константин Димитров", ЕИК 103592978, ж.к. Трошево, ул. Младежка, бл. 32, ет. 1, ап. 76, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 729243, E-mail: plazmax_varna@abv.bg, Факс: 052 729243

URL: www.plazmaxcomputers.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31180 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

до 26.11.2012 г. вкл.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор