Версия за печат

00530-2012-0097

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Емил Диков, началник сектор УИ, отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процесите", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Продължаване на правото за ползване на Linux за нуждите на НАП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Продължаване на правото за ползване на Linux за нуждите на НАП чрез осигуряване на поддръжка на 70 броя лицензи за операционна система SUSE Linux Enterprise Server for x86 and x86_64 (up to 32 CPU sockets) Last version с абонаментен план тип Standard за срок от 12 (дванадесет) месеца. Операционната система следва да получава поддръжка и актуализация на операционната система SUSE Linux Enterprise Server. Абонаментният план тип Standard предоставя възможност за поддръжка при проблеми и актуализация и трябва да се състои от: Поддръжка на актуализациите, фиксове (поправки) и предизвестия за информационна сигурност; Програмни кодове за обновяване; Съдействие при подаване на заявки за техническа помощ 12 часа в денонощието, 5 дни в седмицата, включително чрез осигуряване на достъп до сервизен сайт или клиентски център; Отговор при подаване на заявка за техническа помощ до 4 часа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
64978 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 170 - 281506 от 05.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 185 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.10.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ПРАЙМ ТЕХНОЛОДЖИС” ЕООД, ЕИК 131056539, гр.София, ж.к. Гоце Делчев, бл. 248, вх. Б, ап. 18, Република България 1404, София, Тел.: 02 9581066, E-mail: office@prime-tech.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.prime-tech.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 66000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 64978 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за предоставяне на код/ключ за достъп до сервизен сайт на изпълнителя. Кодът/ключът за достъп се предоставя на възложителя на 16.12.2012 г., независимо от сключването на договора на по-ранна дата, с оглед непрекъсваемост на правото на ползване за нуждите на Национална агенция за приходите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219332

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2012 г.