Версия за печат

01379-2011-0097

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД, бул."Гоце Делчев" № 105, За: Нели Костова: n.kostova@eso.bg, Република България 1404, София, Тел.: 02 9696843, E-mail: eso@eso.bg, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: бул."Гоце Делчев" № 105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tso.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.tso.bg/default.aspx/page-620/bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали за ЕСО ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, бул.Гоце Делчев № 105, ЦУ на ЕСО ЕАД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на сключения договор по обществената поръчка е доставка на канцеларски материали - тефтери, химикалки, външни памети, чанти за преносими компютри.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192121, 30199000, 30233180, 30234600, 30237270

Описание:

Химикалки
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Записващи устройства с флашпамет
Флашпамети
Чанти за преносими компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11381 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

2012/245 01379-2011-0097

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за система за предварителен подбор
Номер на обявлението в ДВ 447513 от 12.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 54-ЦУ / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за ЕСО ЕАД"
V.1.1) Дата на сключване договора
14.12.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.11.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КООПЕРАЦИЯ ПАНДА”, ЕИК 000885099, район Младост, бул. “Цариградско шосе” № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11381 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП