Версия за печат

00145-2012-0167

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт- Столично управление "Социално осигуряване", бул. "Ал. Стамболийски" №62-64, За: Красимир Атанасов, Република България 1303, София, Тел.: 02926 1792, E-mail: Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg, Факс: 02926 1940

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Периодични доставки на консумативи за офис техника за нуждите на СУ "СО"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на НОИ-СУСО на бул."Ал.Стамболийски" №62-64
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на консумативи за офис техника за нуждите на СУ "СО", индивидуализирани по марка, модел и парт. № в раздел ІV от документацията за участие и ценовото предложение на изпълнителя, което е неразделна част от договора. Количествата са прогнозни и ориентировъчни като възложителя си запразва правото в процеса на изпълнение на договора да заявява количества според своите потребности и предвид максималната обща сума на цялата поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
100000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска цена; тежест: 50
Показател: срок за изпълнение на доставка; тежест: 30
Показател: срок за явяване при възложителя за замяна на доставен некачествен консуматив; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 471274 от 24.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 503842 от 11.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ГД-25 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка за периодични доставки на консумативи за офис техника за нуждите на СУ "СО"
V.1) Дата на сключване договора
14.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, бул. "Христо Смирненски" №53, Република България 1164, София, Тел.: 02 70010377, E-mail: sales@roel98.com, Факс: 02946 1920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор