Версия за печат

02825-2012-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за превенция и противодействие на корупцията и оргонизираната престъпност, площад "Света Неделя"№ 6, За: Евдокия Ангелова, България 1000, София, Тел.: 02 9401455, E-mail: e.angelova@government.bg, Факс: 02 9899033

Място/места за контакт: Евдокия Ангелова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.borkor.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.borkor.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителни доставки на хардуер, по позиции: централни процесорни блокове за персонални компютри и мрежова система, необходими за разширяването на инфраструктурата и съхранение на данни, предназначени за компютърния център на ЦППКОП-София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, площад "Света Неделя" № 6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителни доставки на хардуер, по позиции: централни процесорни блокове за персонални компютри и мрежова система, необходими за разширяването на инфраструктурата и съхранение на данни, предназначени за компютърния център на ЦППКОП-София

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213400, 32422000

Описание:

Централни процесорни блокове за персонални компютри
Мрежови компоненти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
241000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

510963

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 022 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителни доставки на хардуер, по позиции: централни процесорни блокове за персонални компютри и мрежова система, необходими за разширяването на инфраструктурата и съхранение на данни, предназначени за компютърния център на ЦППКОП-София
V.1) Дата на сключване договора
13.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Търговско дружество „ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ“ООД-София, ж.к.”Младост 1”, бл.54, ет.1, България 1784, София, Тел.: 02 9753301, E-mail: ib@indexbg.bg, Факс: 02 9753681

URL: www.indexbg.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 241000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 241000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- технически

Техническото решение на основната инфраструктура в ЦППКОП-София беше извършено с договор за възлагане на специална обществена поръчка, заведен под №24/24.12.2011г. сключен с „ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ“ ООД-София, реализирал доставката и монтажа. Още преди извършването на дейностите по подготовката и създаването на техническата инфраструктура беше предвидена възможността за нейното надграждане в зависимост от сложността и обема на поставените допълнително конкретни цели и задачи, какъвто е конкретния случай, при който разширението на хардуера е обусловено от решенията на консултанта изпълняващ офис-проектен мениджмънт, обосновал нуждата от разграничаване на хардуера за нуждите на експертните анализи от този, предназначен за общата администрация. Впоследствие за нуждите на работните процеси в ЦППКОП-София беше създадено и мрежовото оборудване-включващо хардуерни защитни стени, при което мрежовата инфраструктура в настоящия момент по описаните по-горе причини подлежи на разширение в частта на съществуващата защитна стена „Firewall“. Налице са обективни фактори, които възложителят е длъжен да съобрази при избора на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Необходимо е при допълнително развитие на техническата инфраструктура, доставянето на допълнителен хардуер да увеличи продуктивността и, във връзка с което да се доставят и допълнителни компоненти за защитна стена към съществуващия хардуер. По този начин обективно се гарантира изпълнението на новопоставените цели чрез цялостното доизграждане на ИТ-инфраструктурата, чрез адаптирането на хардуера към увеличения брой потребители, както и чрез включването на по-голям брой експертни приложения. Решението на новите задачи може да се постигне с процедура за възлагане на обществена поръчка на предходния изпълнител-доставчик, чрез договаряне без обявление. Видно от условията поставени в Техническото задание възложено съгласно сключения договор за създаване и функциониране на офис-проектен мениджмънт в ЦППКОП-София, развитието на проекта „БОРКОР“ и Комплексния модел включващ експертните концепции „БОРКОР“ изискват предстоящото увеличаване на доставките за хардуера да се извърши, без да се допусне промяна на техническите характеристики на техническата и мрежовата инфраструктура, както и да се осигури пълна съвместимост и синхрон в параметрите на сега действащия комплексно ориентиран компютърен център. В тази връзка следва да се съобразят следните мотиви за прилагането на процедурата по договаряне без обявление по чл.90 ал.1 т.6 от ЗОП, включващи кумулативно посочените по-долу фактически и правни изисквания: 1. С настоящата обществена поръчка да се осигурява и гарантира създаването на приемственост при разширяването и допълването на съществуващия хардуер, с нови сървъри, мрежови карти за свързването им в мрежата и допълнителен хардуер за съхранение и запазване на данни-основни елементи от техническата инфраструктура на ЦППКОП. Със същата поръчка следва да се осигури и разширяването на мрежовата инфраструктура в същия компютърен център. И в двата случая досегашният доставчик безпроблемно би могъл да извърши допълнително както доставката на допълнителен хардуер, така и доставката и инсталиране на защитна стена. 2. Произволната смяна на доставчика в случая би довела до потенциалната опасност възложителят да придобие стока с различни технически характеристики, възможно при провеждането на друг вид процедура за възлагане на обществена поръчка. Като се има предвид изключително високите изисквания към ЦППКОП, наситените срокове и очакванията на правителството за резултати при реализирането на Комплексния модел „БОРКОР“, то прилагането на процедурата за договаряне без обявление по реда на чл.90 ал.1 т.6 от ЗОП изключва предизвикването на рискове, които законът предвижда като възможни - за допускането на техническа несъвместимост или на непредвидими затруднения при експлоатацията и поддържането на функциониращия компютърен център.