I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Петрич, ул."Цар Борис III" 24, За: инж. Мариела Качулева, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090
Място/места за контакт: стая 209,ет.2 в сградата на ОбА-Петрич
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на лаптопи и таблети за нуждите на Общински съвет- Петрич”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Склада на ОбА-Петрич, находящ се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
(1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни обществена поръчка с предмет “Доставка на лаптопи и таблети за нуждите на Общински съвет- Петрич”
(2) При изпълнение на поръчката Изпълнителят ще достави срещу заплащане 28/двадесет и осем/ броя лаптопи марка ASUS, Модел X54HR, производител - ASUS и 7 /седем/ броя таблети: марка - TOSHIBA; Модел – AT100-105; Производител – TOSHIBA, подробно описани в техническото предложение на Изпълнителя в процедурата
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30213100, 30213200
Описание:
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Таблетен компютър
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
23738.82 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 494602 от 08.08.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на лаптопи и таблети за нуждите на Общински съвет- Петрич”
V.1)
Дата на сключване договора
11.12.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
07.08.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Стемо” ООД, с ЕИК BG817080126, ул.”Николаевска” 41, РБългария 5300, гр. Габрово, Тел.: 073 882480, E-mail: office@stemo.bg, Факс: 073 882480
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23738.82 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор