Версия за печат

00835-2012-0004

BG-Съединение: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Съединение, ул."6-ти Септември"№13, За: Стойка Паликрушева, Р. България 4190, Съединение, Тел.: 0318 23947, E-mail: oba_saedinenie@abv.bg, Факс: 0318 23517

Място/места за контакт: Община Съединение

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saedinenie.org.

Адрес на профила на купувача: www.saedinenie.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хранителни продукти за детските заведения в община Съединение 2012г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място за изпълнение на поръчката – указаните от Възложителя места на територията на община Съединение: ЦДГ “8-ми март” гр. Съединение; ЦДГ “Авлига” с. Голям Чардак, община Съединение; ЦДГ ”Светлина” с. Царимир, община Съединение, Детски ясли “Н. Шилева”- гр. Съединение.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят ще извършва, със собствена транспортна техника и персонал, доставка на хранителни продукти за детските градини и детски ясли в община Съединение, както следва: ЦДГ “8-ми март”-гр.Съединение; ЦДГ “Авлига”-с.Г.Чардак; ЦДГ”Светлина”-с.Царимир; Детски ясли “Н.Шилева”-гр.Съединение през времето на действие на договора. Извършваните доставки като вид и количество са: 1 Група №1 Месо и месни продукти 1,1 Свинско месо за готвене кг 500 1,2 Кренвирш кг 320 1,3 Пиле - цяло замразено кг 1300 1,4 Пиле - бутче кг 350 1,5 Пиле филе кг 280 1,6 Кайма - смес 60 св./40 тел. кг 1000 1,7 Траен колбас кг 220 1,8 Нетраен колбас кг 180 2 Група №2 Риба и рибни продукти 2,1 Скумрия филе кг 300 2,2 Хек филе кг 400 3 Група №3 Мляко и млечни продукти 3,1 Масло краве - 0,125 или еквивалентно бр. 1200 3,2 Сирене - краве или еквивалентно кг 1200 3,3 Кашкавал кг 600 3,4 Кисело мляко бр. 12000 3,5 Прясно мляко - кутия бр. 6000 3,6 Яйца бр. 22000 3,7 Сирене "Крема" бр. 120 3,8 Извара кг 100 4 Група №4 Хляб и хлебни продукти 4,1 Хляб бр. 8000 4,2 Пълнозърнест хляб бр. 4000 4,3 Тутманик бр. 1000 4,4 Кифла бр. 5000 4,5 Пица бр. 1300 5 Група №5 Пресни плодове и зеленчуци 5,1 Моркови кг 600 5,2 Картофи кг 1800 5,3 Кромид-лук кг 500 5,4 Краставици кг 650 5,5 Домати кг 850 5,6 Ябълки кг 4500 5,6 Портокали кг 1000 5,7 Банани кг 1050 5,8 Лимони кг 250 5,9 Зеле кг 250 5,10 Чушки кг 320 5,11 Мандарини кг 300 5,12 Праз лук кг 100 Диня кг 250 Пъпеш кг 150 Грозде кг 250 Праскови кг 300 Нектарини кг 250 Зелен фасул кг 150 Гъби кг 120 Спанак кг 130 Тиквички кг 80 Тиква кг 50 Череши кг 250 6 Група №6 Пакетирани и други 6,1 Гювеч бр. 430 6,2 Доматено пюре бр. 550 6,3 Компот бр. 1300 6,4 Домати консерва бр. 1050 6,5 Лютеница - 0,310 бр. 980 6,6 Натурален сок бр. 1200 6,7 Печена чушка бр. 300 6,8 Бисквити "Закуска" или еквивалентни бр. 2000 6,9 Захар кг 920 6,10 Пудра захар - 0,500 кг 75 6,11 Пчелен мед - 100% бр. 500 6,12 Конфитюр бр. 160 6,13 Мармалад бр. 160 6,14 Халва кг 150 6,15 Брашно - пакет кг 960 6,16 Нишесте бр. 550 6,17 Фиде - 0,400 бр. 280 6,18 Кори за баница - 0,500 бр. 500 6,19 Макарони - 0,400 бр. 850 6,20 Олио л 1200 6,21 Чай - пакет*20бр. бр. 250 6,22 Маслини кг 180 6,23 Сол кг 85 6,24 Боб кг 180 6,25 Ориз кг 600 6,26 Леща кг 150 6,27 Минерална вода 11л бр. 600 6,28 Грис бр. 250 6,29 Гъби консерна бр. 120 6,30 Грах бр. 80 6,31 Кисели краставички бр. 100 Количеството е прогнозно, в зависимост от броя на хранещите се, и се определя с предварителна заявка. Възложителя не е задължен да изпълни целия обем на поръчката по настоящия договор и не носи отговорност през Изпълнителя за това.Цена на доставката е 82 200,20 лв./осемдесет и две хиляди лева и двадесет ст./ без ДДС и включва пълния номенклатурен списък от стоки по вид и количество.Срокът на договора договор е 1 /една/ година от датата на подписване.Доставката се осъществява периодично по предварителна заявка от детските заведения, с транспорт на Изпълнителя до складовете им в срок 2/два/ часа. Срока за разсрочено плащане е 90 /деветдесет/ календарни дни.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
82200.2 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 82200.2, Най-висока оферта: 82680.3 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: показател:предложена цена; тежест: 45
Показател: показател:срок на доставка; тежест: 20
Показател: показател: срок за разсрочено плащане; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 499740 от 17.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 128 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане изпълнението на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за детските заведения в Община Съединение 2012г."
V.1) Дата на сключване договора
13.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СКАЙ-БРАЙКОВ" ЕООД, ЕИК: 115610010, ул."Чернишевски" №21, Р.България 4000, Пловдив, Тел.: 032 588888, E-mail: sky333@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 82200.2 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 82200.2 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайния срок за подаване на жалби по процедурата е съгласно чл.120 от ЗОП. Крайния срок за подаване на жалби срещу решението на възложителя за определяне на изпълнител е както следва: За участника "Адмирасион" ЕООД-10 дневен, започва да тече от дата на получаване на решението за избор на изпълнител, която видно от върнатата обратна разписка е:28.11.2012г.Срока е изтекъл на 08.12.2012г.За участника ЕТ"Даниел АБ-92" 10 дневен, започва да тече от дата на получаване на решението за избор на изпълнител, която видно от върнатата обратна разписка е:28.11.2012г.Срока е изтекъл на 08.12.2012г. До датата на подписване на договора 13.12.2012г. на адреса на Възложителя не е постъпила жалба от участниците или от други лица.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор