Версия за печат

00115-2012-0046

BG-Русе: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Милена Мартинович - младши експерт, дирекция "Европейско развитие", тел.: 082 506684, България 7000, Русе, Тел.: 082 506684, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - старши експерт, отдел "Информационно и административно обслужване", България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - старши експерт, отдел "Информационно и административно обслужване", България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО) на обект: Реконструкция на бул. „Тутракан” от ОТ 10060 при пешеходен подлез „Захарен завод” до ОТ 10075 при кръгово кръстовище при ГКПП „Дунав мост”, гр. Русе, Община Русе по проект MIS ETC Code 115 „Подобряване на достъпността на Еврорегион Русе-Гюргево с Пан-Европейски транспортен коридор № 9“, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ № 51702 от 13.07.2012 г. между Управляващия орган на програмата и водещия партньор – Община Русе. Партньори по проекта са Община Русе, България и Община Гюргево, Румъния.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е както следва: С договора се предвижда предметът на настоящата поръчка да включва отсечката по бул. „Тутракан“ от Дунав мост до Захарна фабрика. Ще бъдат реконструирани и рехабилитирани основни комунални мрежи – електричество, вода и канализация, телекомуникации, а пътното платно ще бъде ремонтирано и разширено. За целта поръчката се възлага под формата на инженеринг, а именно подготовка на инвестиционен проект по смисъла на Закона за устройство на територията във фаза работен проект и строителство на обект: Реконструкция на бул. „Тутракан” от ОТ 10060 при пешеходен подлез „Захарен завод” до ОТ 10075 при кръгово кръстовище при ГКПП „Дунав мост” в град Русе.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обекта има разработен инвестиционен проект във фаза идеен проект. Следва да се направи работен проект. Прогнозна стойност на проектирането - 430276.00 лв. без ДДС Въз основа на работния проект следва да се изградят: пътното тяло, асфалтовата настилка и тротоари. Прогнозна стойност на строителството - 8817681.77 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
9247957.77 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 92 400 лв. /деветдесет и две хиляди и четиристотин лева/ 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: 2.1. отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; 2.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 4.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за участие е със срок на валидност 35 дни след изтичане валидността на офертата. 5. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: 5.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 5.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. 6. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност до датата, която е 70 дни след очакваното изтичане на Срока за изпълнението на Обекта. 7. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка Участникът в процедурата, избран за изпълнител, следва да внесе гаранция за авансово плащане в следната форма: Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според техническото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева, но не повече от 10 %.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще извърши авансово плащане, чиито размер съответства на процента, предложен от участника, определен за изпълнител в неговата оферта, но не повече от 10% с ДДС в срок до 15 календарни дни след представянето на проформа-фактура и гаранция за авансово плащане в размер на 2% от стойността без ДДС на искания аванс. Стойността на актуваните и действително извършени работи за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора се заплащат на изпълнителя на база на представени от него и одобрени от възложителя и лицето, осъществяващо строителен надзор дейности, отчети, актове и протоколи. Размерът на това плащане не може да надвишава 80 % от стойността на договора, и заедно с авансовото плащане не може да надвишава 90 % от стойността на договора. Окончателно плащане се извършва след изтичане на максималния срок за изпълнение на договора при наличието на подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и въвеждане на строежа в експлоатация в срок от 15 календарни дни след представяне от изпълнителя на възложителя на одобрените от лицата, осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура. Всички плащания ще се извършват по оригинални фактури след подписване на съответните протоколи до размера на сумата, посочена в ценовата оферта на изпълнителя с платежно нареждане по посочена от него банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата следва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор” 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Копие от документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, документа за регистрация на чуждестранно лице издаден от държавата, в която е установено, а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност. Според чл. 24, ал. 1 ППЗОП: когато не са представили ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, като чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При участници обединения - документ, подписан отлицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5, по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал). Д-те се попълват и подписват в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП (по образци). Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2 (предложение първо), 3, 4 и 5 от ЗОП за съответния участник, ще води до отстраняването му от участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на инвестиционни проекти и извършване на строително-ремонтни работи съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура; 5. Декларация за запознаване с условията на строителната площадка (оригинал); 6. Документ за внесена гаранция за участие; 7. Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление и доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 8. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника и декларация по образец документацията, съдържаща наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо (по образец). Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в лявата част на поле ІІІ.2.2) от настоящото обявление, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 9. Декларации по чл. 56, ал. 1, т. 8, чл. 56, ал. 1, т. 11 /Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите по проектиране са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/). Съгласно чл. 56, ал. 3, т. 3 ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството или с предоставяните услуги по проектиране/ и по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (оригинал); 10. Документ за закупена док-я. С-ие на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” 1. Технич. предложение по образец с приложенията към него и декл-я (в свободен текст) за предлагания срок за изпълнение. С-ие на Плик № 3 - “Предлагана цена” 1. Ценовото предложение по образец с приложенията към него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), когато публикуването на посочените документи се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) са обявени в Търговския регистър. б) Справка-информация (по образец) за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в проектирането по чл. 171, ал.1 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; г) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 15 000 000 лв. (петнадесет милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за общ оборот се отнася за обединението като цяло. 2. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот от строителство и проектиране за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 7 500 000 лв. (седем милион и петстотин хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването за общ оборот се отнася за обединението като цяло. 3. Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.); 4. Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.); Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП, при участници обединения, които не са юридически лица, застраховка за професионална отговорност се изиска за всяко от лицата в обединението, което ще участва съответно в строителството или в проектирането, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за услуги - подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти за път/улица І и/или ІІ клас (за ново строителство и/или за реконструкция и/или за основен ремонт), изпълнени през последните 3 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойност на проекта, дата на приключването му и клиент, придружен от препоръки за добро изпълнение; б) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; в) Списък на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, включително и саморъчно подписана автобиография по образец. Заедно с •Копие от диплома за завършено образование; • Удостоверения за пълна проектантска правоспособност (за проектантския екип). Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). • Документи (копия от трудови/служебни/осигурителни книжки), доказващи професионален опит – общ и специфичен. г) Валиден сертификат ISO 9001:2008 за системи за управление на качеството за строителство и валиден сертификат ISO 14001: 2005 за системи за управление по околна среда за строителство. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда; д) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство (свободен формат); е) в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже, че има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум един договор за услуга – подготовка на инвестиционен проект във фаза технически/работен проект за ново строителство и/или за реконструкция и/или за основен ремонт на път/улица І и/или ІІ клас през последните 3 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. б) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум един договор за ново строителство и/или за реконструкция и/или за основен ремонт на път/улица І и/или ІІ клас за последните 5 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. Горепосочените минимални изисквания (б."а" и "б") могат да бъдат покрити с един договор за проекиране и един за строителство или с 1 за инженеринг, изпълнени през последните 5 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. Доказването на изпълнението на горепосочените договори се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, датата и мястото на проектирането/строителството, както и дали то е изпълнено и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден договор/обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на договора/обекта, с което да удостовери частта от договора/обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. в) Квалификация на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури, включва: - Ръководител на проекта - Ръководител на част строително – монтажни работи (СМР); - Ръководител на проектантския екип; - Инженер – «Пътно/Транспортно строителство» - Ландшафтен архитект - Проектант по част «Водоснабдяване и канализация» - Проектант по част «Геодезия» - Проектант по част «Конструктивна» - Проектант по част «Електро» - Проектант по част «ТОВК» - Геолог Минималните изисквания към всеки един от горепосочения състав на персонала са следните: • Образование – минимум «магистър»; за Ръководителя на част СМР се допуска минимум средно специално образование; • Специфичен професионален опит – минимум 3 г., като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. г) Внедрени системи за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват строитество и внедрени системи за управление по околна среда по ISO 14001: 2005 с обхват строителство. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда; д) Участниците като минимум следва да разполагат със следната механизация: - багери - 2 бр. - челен товарач (фадрома) - 1 бр. - автомобили самосвали - 3 бр. - булдозер - 2 бр. - асфалтополагаща машина - 2 бр. - водоноска - 1 бр. - грейдер - 1 бр. - колесен трактор с плуг, фреза, редосеялка, валяци.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Работна програма /текстова част/ ; тежест: 10
Показател: Обяснителна записка; тежест: 20
Показател: Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.01.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки". Сумата от 12 /дванадесет/ лв. следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000. Сумата е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.02.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.02.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна Зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е в рамките на проект MIS ETC Code 115 „Подобряване на достъпността на Еврорегион Русе-Гюргево с Пан-Европейски транспортен коридор № 9“, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ № 51702 от 13.07.2012 г. между Управляващия орган на програмата и водещия партньор – Община Русе. Партньори по проекта са Община Русе, България и Община Гюргево, Румъния.

VI.3) Допълнителна информация

Участникът следва да удостовери, че отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от втора група, втора категория на ЦПРС. Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, което удостоверява, че отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от втора група, втора категория. Относно чуждестранните лица условието следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 ЗОП, а именно: да докажат регистрацията си в еквивалентен професионален регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закони. Изискването се прилага и за подизпълнителите който ще извършва дейностите по строителство.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ