Версия за печат

02255-2012-0004

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Одит на средствата от Европейския съюз", ул. "Славянска" № 4, ет. 5, За: Атанаска Здравкова, България 1000, София, Тел.: 02 98595225, E-mail: a.zdravkova@minfin.bg, Факс: 02 98595202

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aeuf.minfin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Организиране и провеждане на обучения и семинари в страната за нуждите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз“ и осигуряване на материали за изпълнение на дейности по информиране и публичност

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услуга – организиране и провеждане на обучения и семинари в страната за нуждите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” и осигуряване на материали за изпълнение на дейности по информиране и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 55120000, 79952000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за престой в хотел категория минимум четири звезди на 1 участник за 1 ден (нощувка в самостоятелна стая със закуска, обяд, вечеря и кафе пауза – 2 бр.); тежест: 20
Показател: Цена за наем на зала за 50 участника за 1 ден; тежест: 20
Показател: Цена за отпечатване на обучителни и презантационни материали за 1 участник ; тежест: 10
Показател: Цена за техническо и организационно обезпечаване за 1 ден (настаняване и регистриране на участниците, раздаване на материали, поставяне на банери, фотозаснемане и др.); тежест: 10
Показател: Цена за техническо оборудване за изпълнение на мероприятието за 1 ден (озвучителна техника (в т.ч. 4 бр. микрофони, от които 2 безжични), мултимедиен проектор, екран, преносим компютър, флип чарт) ; тежест: 10
Показател: Цена за транспорт с автобус/и за 50 участника на километър; тежест: 20
Показател: Цена за изработка и доставка на следните видове материали за информираност и публичност за 1 бр.- банер от винил, с размер 90/180 см.; информационна табела, плексигласова, с размери до 60/90 см; брошура/ дипляна, цветна на гланцирана хартия, до 10 листа; блок листа формат А4, с перфорация, с широки редове, 10 листа, отпечатване на 3 броя цветни лога на всяка страница; USB флаш памет, 2 GB, подходящ за закачване на ключодържател, с възможност за цветно отпечатване на емблемата и наименованието на Европейския съюз; тетрадки със спирала, формат А5, 80 листа с широки редове, с меки корици, подходящи за отпечатване на цветни лога на корицата, от рециклирана хартия; химикалки с тяло от рециклирана хартия и био-пластмаса, подходящи за цветно отпечатване на емблемата и наименованието на Европейския съюз; картонена папка, тип „бокс”, формат А4, с 3 капака и ластик, за 50 листа, подходящи за цветен печат; бележници, с твърди корици, формат А5, подходящи за отпечатване на цветни лога на корицата, от рециклирана хартия; календари – трисекционен работен календар, подходящи за отпечатване на цветни лога.; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 497123 от 28.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-38 / Обособена позиция №: / Заглавие:Организиране и провеждане на обучения и семинари в страната за нуждите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” и осигуряване на материали за изпълнение на дейности по информиране и публичност
V.1) Дата на сключване договора
13.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Международни прояви ООД 040909871, ул."Христо Белчев"18, България 1000, София, Тел.: 02 9806074, E-mail: cim@cim.bg

URL: www.cim.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 180000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Техническа помощ", проект 0098-ОО-1.3 "Укрепване капацитета на Одитния орган за ефективно изпълнение на одитните ангажименти по Структурните фондове и Кохезионния фонд"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор