Версия за печат

03720-2012-0002

BG-с. Първенец, общ. "Родопи", обл. Пловдив: Покупка на изплащане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище "Св. Св. Кирил и Методий" - с. Първенец, ул. Патриарх Евтимий 3, За: Снежана Димитрова Парпарова, директор, България 4110, с. Първенец, общ. "Родопи", обл. Пловдив, Тел.: 03111 2340, E-mail: snejana_parparova@abv.bg, Факс: 032 638289

Място/места за контакт: 03111 2340

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.rodopi-bg.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на готови закуски и готов топъл обяд за учениците в ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" - с. Първенец за учебните 2012/2013 и 2013/2014 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка на изплащане 
Място на изпълнение: Доставката на закуските и на основното обедно ястие за учениците от първи до четвърти клас се извършва в училищната сграда на ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" - с. Първенец, общ. "Родопи", обл. Пловдив, ул. Петър Берон 17. Доставката на закуските и на основното обедно ястие за учениците от пети до осми клас се извършва в училищната сграда на ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" - с. Първенец, общ. "Родопи", обл. Пловдив, ул. Патриарх Евтимий 3.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Доставка на готови за консумация закуски, срещу единична цена - 0.50 лв. с ДДС/бр.; 2. Доставка на готови за консумация основни топли обедни ястия с по една филийка хляб, срещу единична цена - 1.50 лв. с ДДС/бр. Сутрешна закуска за учениците от първи до четвърти клас, прогнозен брой ученици – 143, прогнозен брой учебни дни – 227 за учебните 2012/2013 и 2013/2014 г.; Основно топло обедно ястие с една филийка хляб за учениците от полуинтернатните групи, прогнозен брой – 106 ученици, прогнозен брой учебни дни – 227 за начален курс, 247 учебни дни за среден курс, за учебните 2012/2013 и 2013/2014 г., като конкретният брой деца и ученици за всяка ежедневна (за учебен ден) доставка ще се уточнява с възложителя. Страните по договора отчитат възможността броя на учениците да се увеличи или намали в договорния срок.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена на договаряне

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Време за реакция след рекламация; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 506251 от 29.10.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 506251 от 29.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG051PО001 – 3.1.06 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата на сключване договора
11.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„НАДЕЖДА 2000” ЕООД, ЕИК 115524180, ул. Заводска 4, България 4004, Пловдив, Тел.: 032 676525

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45440 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PО001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес” – съфинансиран от ЕСФ по програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор