Версия за печат

00067-2012-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. Коньовица 65, За: Цветанка Цветкова, България 1309, София, Тел.: 02 9211221, E-mail: ccvetkova@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: www.hearthospital.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински изделия - КАРДИОВЕРТЕР ДЕФИБРИЛАТОРИ и CRTD (с или без електроди) и консумативи към тях, чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, ул. "Коньовица" 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия - КАРДИОВЕРТЕР ДЕФИБРИЛАТОРИ и CRTD (с или без електроди) и консумативи към тях, чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
66640.16 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена ; тежест: 65
Показател: качество; тежест: 35
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 155 - 259050 от 14.08.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 209 - 343350 от 30.10.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на Двукухинен кардиовертер дефибрилатор (ICD тип DDD), без електроди, за смяна – 2 бр.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.11.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Булмед 2000” ЕООД, ЕИК: 121268853, ул. "Хайдушка гора" 59-61, България 1680, София, Тел.: 02 9580484, Факс: 02 9559040

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19712.16 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на Двукухинен кардиовертер дефибрилатор (ICD тип DDD), коплект с камерен дефибрилиращ електрод на винт с един койл, предсърден електрод биполярен на винт – 2 бр. и Eднокухинен ICD, комплект с камерен дефибрилиращ електрод с един койл на винт - 2 бр.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.11.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Интерагро-90” ЕООД, ЕИК: 175265750, бул. "Ал. Стамболийски" 190, бл. 55, ап. 34, България 1309, София, Тел.: 0888 636033, E-mail: kub4e@mail.bg, Факс: 02 8573081

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 46928 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Настоящото обявление се отнася за договори, сключени въз основа на рамковото споразумение от 23.10.2012г. 2. Настоящото обявление касае преписка 00067-2012-0018 по описа на АОП. 3. Поръчка (договор) № 2 е с предмет възлагане за изпълнение на поръчката по обособени позиции № 2 и № 3 от техническата спецификация, представляваща Приложение № 1 към решението за откриване на процедура по смисъла на чл. 93б, ал.3 от ЗОП. При попълването на "Раздел V: Възлагане на поръчката", Поръчка (договор) № 2, в полето "Обособена позиция №" е вписано числото "2", тъй като изискването за валидиране на формуляра изисква вписване на едно цяло число.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на ограничена процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП или процедура на договаряне с обявление по чл. 86, ал. 3 от ЗОП, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 8, чл. 93ж, ал. 4 и чл. 106, ал. 4 от ЗОП. 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз; 6. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ