00530-2012-0074
Технически редакции | ||
11.12.2012 16:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.12.2012 16:21 ч. : | 11/12/2012 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.12.2012 16:21 ч. : | 11/12/2012 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.12.2012 16:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Красимир Даскалов - началник отдел в дирекция "Сигурност", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593134, E-mail: k.daskalov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Сигурност"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52 включващо: І. Абонаментно обслужване на системите, което следва да се извършва всеки месец и включва следните дейности: 1. Относно системата за контрол на достъпа: - извършване на профилактичен преглед, контрол и /тестване/ на контролерите с четец за безконтактни карти; електрическите насрещници; захранващите блокове с акумулаторите; преобразувател и турникет; - външен оглед на възлите и инсталациите; - проверка работата на системата в буферен режим или аварийно захранване; 2. Относно системата за видеонаблюдение: - извършване на профилактичен преглед, контрол и тестване на камерите, DVR/цифров видео рекордер/ и приложния софтуер; - външен оглед на DVR; - проверка работата на системата в буферен режим или аварийно захранване; - инсталиране на актуални версии на необходимите за поддържането диагностични тестови програми. - задаване на параметрите и настройките на компонентите на системата, необходими за инсталиране на базов и приложен софтуер. ІІ. Ремонт на системите – при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, констатирани от Изпълнителя след извършване на профилактични прегледи /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. ІІІ. Осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите, като изпълнителят поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок следва да извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, да подменя некачествените компоненти, както и да отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
72253200, 50343000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
6
„МСИ България” ООД, ЕИК 175450044, жк. Младост 4, бл. 403, вх. 3, ет.6, ап.17, Република България 1715, София, Тел.: 02 8753894, E-mail: office@msi-bul.com
URL: www.msi-bul.com.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършените от него абонаментно обслужване на системите, вложения труд и резервни части, необходими за изпълнение на договора, съобразно ценовото предложение на изпълнителя. Общата цена за абонаментно сервизно поддържане на системите за срок от 24 месеца е 5 232 лв. /пет хиляди двеста тридесет и два лева/ без ДДС, съответно 6 278.40 лв. /шест хиляди двеста седемдесет и осем лева и четиридесет стотинки/ с включен ДДС. Месечната цена за абонаментно сервизно поддържане на системите е 218 лв. /двеста и осемнадесет лева/ без ДДС, съответно 261.60 лв. /двеста шестдесет и един лева и шестдесет стотинки/ с включен ДДС, която се заплаща от Възложителя на Изпълнителя в срок до 60 дни, след представяне в дирекция БФ на двустранно подписан протокол за извършен месечен преглед на системите и оригинална фактура, подписани от координатора по договора. При извършването на текущ и/или авариен ремонт, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на вложения труд в лева за час, съгласно ценовото предложение на изпълнителя, в размер на 1.20 лв. /един лев и двадесет стотинки/ без ДДС, съответно с включен ДДС 1.44 лв. /един лев четиридесет и четири стотинки/, в срок до 60 дни след представяне в дирекция БФ на констативен протокол за извършен текущ или авариен ремонт, подписан от представител на изпълнителя и координатора по договора и оригинална фактура за труд и резервни части. През периода на изпълнение на договора, при необходимост, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще доставя резервни части за съответните системи, при цени съгласно ценовото предложение на изпълнителя в срок до 60 дни след представяне в дирекция БФ на оригинална фактура за труд и резервни части. В случай на необходимост да бъдат вложени резервни части, извън посочени в договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността им по цената, на която са закупени от изпълнителя, в срок до 60 дни след представяне в дирекция БФ, оригинална фактура за труд и резервни части, заверено (с подпис, печат и гриф „вярно с оригинала”) копие от фактурата с която са закупени резервните части и подписването на констативен протокол за извършен текущ или авариен ремонт. Резервни части се доставят и влагат от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ само при необходимост, като в случай че в периода на изпълнение на договора не възникне такава необходимост ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи неустойки и обезщетения. Всички плащания за абонаментно сервизно поддържане на системите, труд и резервни части при извършен текущ и/или авариен ремонт, за целия срок на договора не може да надвишат сумата от 17 160 лв. /седемнадесет хиляди сто и шестдесет лева/ без ДДС за целия срок на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи плащания по този договор над определения лимит от 17 160 лв. /седемнадесет хиляди сто и шестдесет лева/ без ДДС. Договорът се прекратява с изтичане на определения срок от 24 месеца или достигане на максимално определената стойност от 17 160 лв.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
11.12.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г