Версия за печат

00530-2012-0074

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Красимир Даскалов - началник отдел в дирекция "Сигурност", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593134, E-mail: k.daskalov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Сигурност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52 включващо: І. Абонаментно обслужване на системите, което следва да се извършва всеки месец и включва следните дейности: 1. Относно системата за контрол на достъпа: - извършване на профилактичен преглед, контрол и /тестване/ на контролерите с четец за безконтактни карти; електрическите насрещници; захранващите блокове с акумулаторите; преобразувател и турникет; - външен оглед на възлите и инсталациите; - проверка работата на системата в буферен режим или аварийно захранване; 2. Относно системата за видеонаблюдение: - извършване на профилактичен преглед, контрол и тестване на камерите, DVR/цифров видео рекордер/ и приложния софтуер; - външен оглед на DVR; - проверка работата на системата в буферен режим или аварийно захранване; - инсталиране на актуални версии на необходимите за поддържането диагностични тестови програми. - задаване на параметрите и настройките на компонентите на системата, необходими за инсталиране на базов и приложен софтуер. ІІ. Ремонт на системите – при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, констатирани от Изпълнителя след извършване на профилактични прегледи /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. ІІІ. Осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите, като изпълнителят поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок следва да извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, да подменя некачествените компоненти, както и да отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72253200, 50343000

Описание:

Поддържане на системи
Услуги по ремонт и поддържане на видеотехника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стойност за ежемесечно абонаментно обслужване; тежест: 60
Показател: Часова ставка /лева за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
Показател: Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на авариен ремонт; тежест: 10
Показател: Цена на резервни части за системите; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 492041 от 23.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 173 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно обслужване и ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
V.1) Дата на сключване договора
04.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„МСИ България” ООД, ЕИК 175450044, жк. Младост 4, бл. 403, вх. 3, ет.6, ап.17, Република България 1715, София, Тел.: 02 8753894, E-mail: office@msi-bul.com

URL: www.msi-bul.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17160 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ извършените от него абонаментно обслужване на системите, вложения труд и резервни части, необходими за изпълнение на договора, съобразно ценовото предложение на изпълнителя. Общата цена за абонаментно сервизно поддържане на системите за срок от 24 месеца е 5 232 лв. /пет хиляди двеста тридесет и два лева/ без ДДС, съответно 6 278.40 лв. /шест хиляди двеста седемдесет и осем лева и четиридесет стотинки/ с включен ДДС. Месечната цена за абонаментно сервизно поддържане на системите е 218 лв. /двеста и осемнадесет лева/ без ДДС, съответно 261.60 лв. /двеста шестдесет и един лева и шестдесет стотинки/ с включен ДДС, която се заплаща от Възложителя на Изпълнителя в срок до 60 дни, след представяне в дирекция БФ на двустранно подписан протокол за извършен месечен преглед на системите и оригинална фактура, подписани от координатора по договора. При извършването на текущ и/или авариен ремонт, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на вложения труд в лева за час, съгласно ценовото предложение на изпълнителя, в размер на 1.20 лв. /един лев и двадесет стотинки/ без ДДС, съответно с включен ДДС 1.44 лв. /един лев четиридесет и четири стотинки/, в срок до 60 дни след представяне в дирекция БФ на констативен протокол за извършен текущ или авариен ремонт, подписан от представител на изпълнителя и координатора по договора и оригинална фактура за труд и резервни части. През периода на изпълнение на договора, при необходимост, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще доставя резервни части за съответните системи, при цени съгласно ценовото предложение на изпълнителя в срок до 60 дни след представяне в дирекция БФ на оригинална фактура за труд и резервни части. В случай на необходимост да бъдат вложени резервни части, извън посочени в договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността им по цената, на която са закупени от изпълнителя, в срок до 60 дни след представяне в дирекция БФ, оригинална фактура за труд и резервни части, заверено (с подпис, печат и гриф „вярно с оригинала”) копие от фактурата с която са закупени резервните части и подписването на констативен протокол за извършен текущ или авариен ремонт. Резервни части се доставят и влагат от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ само при необходимост, като в случай че в периода на изпълнение на договора не възникне такава необходимост ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи неустойки и обезщетения. Всички плащания за абонаментно сервизно поддържане на системите, труд и резервни части при извършен текущ и/или авариен ремонт, за целия срок на договора не може да надвишат сумата от 17 160 лв. /седемнадесет хиляди сто и шестдесет лева/ без ДДС за целия срок на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи плащания по този договор над определения лимит от 17 160 лв. /седемнадесет хиляди сто и шестдесет лева/ без ДДС. Договорът се прекратява с изтичане на определения срок от 24 месеца или достигане на максимално определената стойност от 17 160 лв.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор