Версия за печат

00038-2012-0004

BG-Габрово: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3, За: Неджля Юмерова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818384, E-mail: nedzhi@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект №BG161РО001-1.4.06-0037 „Дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения по поречието на река Янтра в град Габрово”, финансиран по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършеният в изпълнение на настоящето възлагане одит трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с Международните одиторски стандарти и да включва следните проверки: 1. Осъществяване на одит на средствата по проекта. 2. Проследяване на ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя. 3. Проследяване на ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013. 4. Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване на изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта и изпълнението на извършената одитна дейност. 5. Осъществяване на действия по събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект, с цел подобряването му. 6. Извършване на оценка на съответствието (извършване на одит за оценка на съответствието и изготвяне на доклади) на проекта. 7. Осъществяване на одита въз основа на подходяща извадка за потвърждаване на декларираните разходи. 8. Изготвяне на окончателен доклад от проверката и представянето му на Екипа по управление на проекта и на Възложителя за предприемане на последващи действия, както и на Управляващия орган относно изпълнение целите на мониторинга. В изготвеният одитен доклад следва да се съдържат констатации и евентуални препоръки към Екипа по управление и Община Габрово в качеството й на Възложител на поръчката и Бенефициент по проекта. 9. Разкриване, регистриране/вписване и докладване при наличие на нередности при изпълнението на проекта и отчитането изпълнението на извършената одитна дейност. Срокът за цялостното изпълнение на договора е обвързан с действието и срока на договор №BG161PO001/1.4-06/2010/039 от 03.06.2011 г. и е преди окончателното приключване на дейностите и отчитане на разходите по проекта . Стойността му е 2 160,00 лв. (две хиляди сто и шестдесет лева), без вкл. ДДС

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2160 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: оценка на предложената от участника концепция за изпълнение на дейностите; тежест: 20
Показател: Управление на риска; тежест: 10
Показател: План за извършване на дейностите по одита; тежест: 20
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 469179 от 17.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 627-УР-12 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект №BG161РО001-1.4.06-0037 „Дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения по поречието на река Янтра в град Габрово”, финансиран по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013г.
V.1) Дата на сключване договора
06.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РИМЕСА ОДИТ" ООД, ЕИК 116540839, ж.к. Лудогорие, бл.3 , ап.3, България 7200, Разград, Тел.: 084 660682, E-mail: rimessa.audit@gmail.com, Факс: 084 660682

URL: www.rimessaodit.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7840 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2160 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект №BG161РО001-1.4.06-0037 „Дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения по поречието на река Янтра в град Габрово” финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен на 06.12.2012 г.при условията на чл. 93в(2) от ЗОП. След проведена открита процедура по ЗОП с предмет „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти, изпълнявани от Община Габрово с финансовата подкрепа на Оперативните програми и финансовите механизми на ЕС, с период 2012-2015 г." (Обявление за обществена поръчка № 469179/17.02.2012 г.) е сключено и действа Рамково споразумение № 339-УР–12/11.07.2012 г., страни по което са Община Габрово от една страна и от друга - пет одитни фирми (с една от фирмите рамковото споразумение е прекратено, считано от 10.11.2012г.). Предвид това до страните по споразумението е отправена Покана изх. № УРП-02-03-275/18.09.2012 г. по реда на чл. 93б(3) от ЗОП. След събиране, разглеждане и оценяване на представените от потенциалните изпълнители (страни по рамковото споразумение) оферти, Възложителят е приел свое Решение № 131/31.10.2012 г. С него той е класирал на първо място офертата на "Римеса Одит"ООД, 7200 Разград, който участник е определен за изпълнител по договор за обществена поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор