Версия за печат

00010-2012-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: склада на болничната аптека на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на СБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 31711140, 33111730, 33124130, 33141000, 33141110, 33141117, 33141120, 33141127, 33141200, 33141220, 33141310, 33154000, 33157000, 33164000, 33170000, 33181100, 33181200, 33182210, 33182220, 33182240, 33182300, 33184000, 33186100, 33190000, 33697000, 38412000

Описание:

Медицински консумативи
Електроди
Принадлежности за ангиопластика
Принадлежности за диагностика
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
Превръзки
Памучна вата
Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани
Резорбируеми кръвоспиращи средства
Катетри
Канюли
Спринцовки
Уреди за механотерапия
Оксигенотерапия и респираторно подпомагане
Оборудване за ендоскопско изследване на коремната кухина
Анестезия и реанимация
Уреди за хемодиализа
Филтри за диализа
Пейсмейкъри
Сърдечна клапа
Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност
Уреди и инструменти за кардиохирургия
Протези
Оксигенатор (апарат за обогатяване на кръвта с кислород)
Различни медицински уреди и изделия
Медицински препарати, с изключение на зъболекарските консумативи
Термометри

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
14343.36 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 110 - 182773 от 12.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-25-488 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ по обособени позиции №№29 и 259
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.11.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ИНФОМЕД» ЕООД , ЕИК 121155656, бул. «Акад. Иван Гешов» №2Е БЦ «Сердика», сгр. 1, ет.3, оф. 307-309, България 1330, София, Тел.: 02 4891700, Факс: 02 4918818

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14343.36 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ