Версия за печат

01906-2012-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Социално битов комплекс при Българска академия на науките, ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 3, За: Христо Стоименов - Организатор стопански дейности, Република България 1113, София, Тел.: 02 9793387, Факс: 02 8717190

Място/места за контакт: Социално битов комплекс при Българска академия на науките

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sbk.bas.bg/index.html.

Адрес на профила на купувача: http://sbk.bas.bg/td1.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: социално битова дейностДруго (моля пояснете): социално битова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Организиране и осъществяване на контролно пропускателен режим и въоръжена физическа охрана за период от 24 месеца на обект Научен комплекс 1 на БАН, 4-ти километър, гр. София.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България, гр. София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на функциите по пропускателния режим на моторните превозни средства /МПС/, охраната и сигурността в Научен комплекс 1 на БАН – 4-ти км, гр. София. Пропускателният режим се осъществява на четири /4/ поста, от които три стационарни и един подвижен пост. Възложителят предоставя собствена техническа база на трите стационарни поста за осъществяване на предмета на поръчката, състояща се от подвижна бариера управлявана ръчно и кабина за охраната.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
151104 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Поръчката е открита с Решение № 212 / 23.08.2012 г. на Директора на Социално битов комплекс при Българска академия на науките /СБК-БАН/.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 496778 от 24.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ......................... / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Организиране и осъществяване на контролно пропускателен режим и въоръжена физическа охрана за период от 24 месеца на обект Научен комплекс 1 на БАН, 4-ти километър, гр. София
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АСО София” ООД, ЕИК: 121692528, община Столична, район Възраждане, ул. „Средна гора” № 99, ет. 1, Република България 1303, София, Тел.: 02 9555731, E-mail: asosofia@gmail.com, Факс: 02 9555732

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 175000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 151104 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1. На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1; 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 4. Срокът за обжалване на решението по т. 3.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата по т. 2 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор