Версия за печат

00145-2012-0133

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт София - РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 7, За: Христина Тачева, Релублика България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608690; 032 608697, E-mail: hristina.tacheva@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 608740

Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: noi.bg.

Адрес на профила на купувача: noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на РУ "СО" Пловдив"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №7
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на РУ "СО" Пловдив"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22421.71 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 471279 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 68 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ "СО" Пловдив"
V.1) Дата на сключване договора
03.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" № 139, Р България 1784, София, Тел.: 02 99766896

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22421.71 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Сключен договор № 68/03.12.2012г. и влиза в сила от датана на сключване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор