Версия за печат

00087-2012-0091

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж. Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" № 5, За: инж.Бойко Дръндарски", РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9377335, Факс: 02 9377227

Място/места за контакт: дирекция "Жилищно и обществено строителство, топлотехника и енергийна ефективност"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. "Париж" №3, стая 1, За: инж.Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Конструктивно укрепване на сградата и ремонт на IV-ти етаж на 32СОУ, район "Възраждане"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.София, район "Възраждане"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажните дейности, които трябва да бъдат извършени включват: част „архитектура”; част „конструкции”- възстановяване на вертикални носещи елементи на партера и сутерена; конструктивни работи по укрепване на плочата на кота 15,45; стълбище от кота 11,40 до кота 15,45; ремонт на покривна плоча и разширение и отваряне на нови капандури; СМР за временно подпиране на плоча на кота 15,45; част „ВОБД”, част „ВиК”; част „Електро” и част „ОВК”, съгласно приложените КС и инвестиционни проекти в Документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложените КСС от Документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 3600.00 /три хиляди и шестстотин / лева, представена в една от следните форми: - банкова гаранция за срока на валидност на офертата на участника /оригинал/ или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена при подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от СОПФ и бюджета на 32 СОУ.Разплащане, съгласно клаузите на проекта за договор от Документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 букви а-д, т.2 и т.3, ал.2, т.1, , т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние –датата на издаване трябва да е до 1 месец преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; -всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят(упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 и ал.8 от ЗОП;Деларация по чл.56, ал.1, т.11 само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности , свързани със строителство. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та категория съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи следните документи към офертата си: •копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Представя се копие на ОПР и баланси, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. •Справка по Образец № 8 за оборота от реализирани приходи от договори за изпълнени СМР, сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: СМР, свързани с изграждане, реконструкция, основен ремонт и конструктивно укрепване на сгради за последните 3 години/2009, 2010 и 2011г./. •Копие на валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице изпълняващо строителна дейност за строежи трета категория. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите по т.1.1 се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.Минимално изискване за финансови възможности: 1.1.Участникът да има оборот от реализирани приходи за договори от изпълнение СМР, сходни на предмета на настоящата процедура минимум от 1000 000.00лв. общо за последните 3 години/2009,2010 и 2011г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло. 1.2.Участникът да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи трета категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Доказването на опита се извършва с представяне на списък по Образец №9 на основните договори (с посочени стойност, дата и възложител) за сходни СМР с предмета на поръчката , изпълнени през последните 5 години, включително до датата за подаване на офертите за участие, придружен от най-малко 3 бр. референции към три от договорите, посочени в списъка. Препоръките трябва да съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора и възложител, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.1.Доказване на разполагането с ръководен и технически персонал се извършва с представяне на списък по Образец №10 на техническите лица, които ще изпълняват поръчката, придружени от копия от документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация (дипломи за завършено образование).Да се приложи доказателство за ангажираността на съответните специалисти за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката. 3.1.Копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството. 4.1. Копие на Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, III-та категория по ЗУТ. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите по по т.1.1 и т.2.1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а по т.3.1 и 4.1, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва да има опит в извършването на СМР сходни с предмета на поръчката през последните 5 години, включително до датата за подаване на офертите за участие и да е изпълнил най-малко 3 договора на минимум три обекта за извършени СМР, свързани с изграждане, реконструкция , основен ремонт и конструктивно укрепване на сгради, с представени препоръки за добро изпълнение, в които се посочва стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Всеки участник трябва да разполага с ръководен и технически персонал за изпълнение на поръчката - минимум със следните технически специалисти: •1 технически ръководител-строителен инженер със специалност "ПГС" или "Строителство на сгради и съоръжения” • 1 специалист по ел.част • 1 специалист по ВиК част • 1 специалист по част „ОВК” 3. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството. 4 Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та категория. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1 и т.2 се отнася за обединението като цяло, а по т.3 и т.4 съобразно разпределението на участие на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 88
Показател: елементи на ценообразуване; тежест: 12

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.01.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 96 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул." Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ