Версия за печат

00283-2012-0020

BG-Банско: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Банско, пл. "Н. Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Рехабилитация и доизграждане на ВиК мрежата на територията, разположена в източната част на гр. Банско

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: град Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

С договора се предвижда подобряване на ВиК инфраструктурата в източната част на град Банско чрез рехабилитация и доизграждане на инфраструктурни мрежи - канализация и водопровод.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1. Рехабилитация на водопроводна мрежа 1.1. Технологично решение: Съгласно работните проекти се предвижда реконструкция на водопроводната мрежа по улиците, по които е предвидена подмяна на канализационната мрежа, като: • Трасето на новопроектираните водопроводи е съобразено със съществуващата подземна инфраструктура /водопровод, канализация, газификация, ел. кабели, телефонни кабели/; • Ще се подмени водпровод с приблизителна дължина 5 650 м.; 2.1.3. Материали: • Новият водопровод ще бъде изпълнен от полиетиленови тръби висока плътност с диаметър от 90мм до 225мм, в това число: • таблица 1 № Вид материал Дължина (м) 1 ПЕВП тръби ф225мм PE100 PN10 81.1 2 ПЕВП тръби ф160мм PE100 PN10 289.1 3 ПЕВП тръби ф125мм PE100 PN10 76.8 4 ПЕВП тръби ф110мм PE100 PN10 721.4 5 ПЕВП тръби ф90мм PE100 PN10 4 404.4 6 ПЕВП тръби ф32мм PE100 PN10 820,5 Всички тръби от ПЕВП трябва да притежават качество за сертификат по ISO 9001 и да отговарят на някои от европейските стандарти - BS; FS; DIN или еквивалентни на тях. таблица 2 - Технически спецификация на тръби от ПЕВП: Свойства на материала 1 Тип PEHD PE100 -трета генерация 2 Цвят черен/син 4 Плътност съгласно ISO 1183 >0.950g/sm3 5 MFR(190oC/5kg.): ISO1133 0.3-0.7g/10dk. 6 Съпротивление на опън;ISO 527 >23 MPa 7 Удължаване при разкъсване;ISO 527 >600% 8 Модул на еластичност;ISO 527 >=1000 Спецификация на тръбите PEHD PE100 DIN8074 DIN8075 Pr EN12201 2. Рехабилитация и доизграждане на канализационна мрежа Най-важната задача на проекта за развитие на канализационната система на град Банско е да промени по-голямата част от съществуващата смесена канализационна система в разделна система. 2.1. Изграждане на битова канализационна мрежа: 2.1.1. Технологично решение: Изграждане на изцяло нова битова канализационна мрежа, в това число: • Изграждане на нови колектори за отпадъчни води източно от р.Глазне, включително сградните канализационни отклонения и на нов колектор от градската зона към пречиствателната станция за отпадъчни води; • Изграждане на нови второстепенни канализационни участъци на главните колектори, посочени по-горе; 2.1.2. Съоръжения: Ревизионни шахти ще има в началото на всеки канален клон, при всяка вертикална и хоризонтална чупка, при включване на клонове, при промяна на профила на канала, при скокове за избягване на големи наклони и при дълги участъци на задължителните разстояния. В проекта не се предвижда промяна на нивелетните решения на съществуващите улици. В графичната част на дъждовната канализация са приложени детайли за дъждоприемните шахти. 2.1.3. Материали: • Предвижда се да бъде изградена от стъклопластови тръби с коравина SN 10000, както следва: таблица 6 № Вид материал Дължина (м) 1 стъклопластови тръби 300мм - SN10000 13 917.2 2 стъклопластови тръби 400мм - SN10000 1 286.8 2.2. Рехабилитация/Изграждане на дъждовна канализационна мрежа: 2.2.1. Технологично решение: Включва рехабилитация на съществуващата смесена система като част от нея се запазва, а друга част се подменя според хидравличните нужди за дъждовна канализация, в това число: • Предвижда се да бъде изградена от бетонови и стоманобетонови тръби; • Запазват се яйцевидните профили както и някои от големите диаметри. 2.2.2. Съоръжения: • Улични дъждоприемни шахти В проекта не се предвижда промяна на нивелетните решения на съществуващите улици. В графичната част на дъждовната канализация са приложени детайли за дъждоприемните шахти. 2.2.3. Материали: таблица 1 - За бетонови и стоманобетонови тръби: № Вид материал Дължина (м) 1 бетонови тръби 300мм 5 778.7 2 бетонови тръби 400мм 1 715.3 3 бетонови тръби 600мм 1 362.1 4 стоманобетонови тръби DN800мм с фабрично вграден уплътнител 1 109.7 5 стоманобетонови тръби DN1000мм с фабрично вграден уплътнител 315.3 6 стоманобетонови тръби DN1200мм с фабрично вграден уплътнител 285.9

Прогнозна стойност без ДДС
26900598.1 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: “Първа инвестиционна банка”, офис гр. Банско, IBAN BG 36 FINV 9150 33BG N0M1YP, BIC – FINVBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка за СМР на ВиК мрежата в източната част на гр. Банско». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Банско. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 269 000 лв. /двеста шестдесет и девет хиляди лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат от съответната банка. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Банско, посочена по-горе или банкова гаранция. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, както и гаранция за задържаните пари. Всички текстове в приложените банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Гаранцията за задържани пари се представя, когато Изпълнителят по Договора, съгласно клауза 14.3. от договорните условия желае да получи предварително заплащане на част или цялата сума от задържаните пари, за което Договора изисква от него да набави банкова гаранция за цялата стойност на задържаните пари. Лимитът на задържаните пари е 10 % от приетата договорна стойност без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общ размер на авансовото плащане - максимум 10 %, като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник; Минимален размер на Актовете за Междинни Плащания - 5 % от Приетата Договорна Стойност. Броят и размерът на междинните плащания зависи от прогреса на възложените дейности. Минималният брой междинни плащания е 1, а максималният - 18; Окончателно плащане - сума, формирана от разликата между действително извършените дейности по договора и реално изплатените до окончателното плащане суми. Плащанията се извършват по банков път след потвърждаване на сертификат от страна на Инженера по терминологията на ФИДИК (червена книга, първо издание 1999 г.), издаден от Изпълнителя, подкрепен от съответните документи съгласно Договора за строителството. Срокът за извършване на авансово плащане е до 42 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащането, междинни и окончателно плащания - до 56 дни след удовлетворяване на изискванията за извършване на плащанията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изрично изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Строителството ще се извърши при „Договорни условия за строителство за строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя” (FIDIC/ФИДИК – червена книга, първо издание 1999 г.)

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всички образци на документи са приложени към документацията за участие и са както следва: 1) Списък на представените документи, подписан от участника (по образец); 2) Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият 3) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по: - чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП; - чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП и - чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. Декларациите се попълват, подписват се и се подпечатват (в приложимите случаи относно подпечатването) в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП (по образци). Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на строително-монтажни работи съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 4) Доказателства за икономическо и финансово състояние, изброени в поле ІІІ.2.2) на настоящото обявление; 5) Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 7) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец); 8) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (по образец, ако е приложимо); 9) Документите за подизпълнителите (ако е приложимо) съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 10) Документ за внесена гаранция за участие - парична гаранция или банкова гаранция. Всички текстове в приложената банкова гаранция са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!; 11) Документ за закупена документация (копие); 12) Оферта, като отделен самостоятелен документ /бланка за административни и други данни/, за изпълнение на обществена поръчка по образец. 13) Декларация за приемане на условията в проекта на договора, приложението към него и специфичните условия по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец); 14) Декларация за запознаване с условията на строителната площадка; 15) Декларация (свободен формат) за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория, в която попада обекта на поръчката. Относно чуждестранните лица условието следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 ЗОП, а именно: да докажат регистрацията си в еквивалентен професионален регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава р-я от компетентните органи съгласно националния им закон. 16) Техническата оферта, изготвена по образец; 17) Ценовата оферта по образец. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.). Чуждестранните участници представят тези документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени. Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) са обявени в Търговския регистър; б) Справка-информация (по образец) за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; г) Удостоверение от банка за достъп до свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 70 000 000 лв. (седемдесет милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години. б) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 50 000 000 лв. (петдесет милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ оборот от строителство се отнася за общия оборот от строителство на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години. в) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по строителството; г) За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът трябва да разполага със свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 7 000 000.00 (седем милиона) лв. под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва с банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка за наличие на това изискване. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по ч. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б) Списък на инженерно-техническия състав, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, както и документи (дипломи, сертификати, копия от трудови/служебни/осигурителни книжки), удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника, включително и саморъчно подписани автобиографии по образец. Удостоверение за координатор по безопасност и задраве. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). в) Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката – строителство или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. г) в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 /един/ строителен обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка (за разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията) през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с договор за проекиране - строителство (инженеринг), изпълнен през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Доказването на изпълнението на горепосочения договор се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. б) Квалификация на инженерно-техническия състав, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури, включва: 1.1. Ръководител на проекта - образование и квалификация - висше образование, степен магистър или еквивалент в областта на инженерните науки; - общ професионален опит – минимум 10 години, свързани с изпълнение и/или ръководство на договори в областта на строителството; - специфичен професионален опит в управление/координиране на договор за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на ВиК мрежи в съответствие с Договорните условия на ФИДИК или други подобни договорни условия като тези на Световната банка, Европейска банка за възстановяване и развитие, Европейска инвестиционна банка, Програмата за развитие на ООН, Общите договорни условия за строителство на PRAG (не се считат за подобни правилата, разписани в ЗУТ). 1.2. Технически ръководител на строежа - образование и квалификация – средно или висше образование; - общ професионален опит – минимум 5 години; - специфичен професионален опит в реализацията на минимум един инфраструктурен проект. 1.3. Координатор по безопасност и здраве Участникът следва да предложи координатор по безопасност и здраве/отговорник за ЗБУТ (вкл. отговорници за ЗБУТ от страна на подизпълнителите, ако има такива), за когото следва да се представи Удостоверение за координатор по безопасност и здраве. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). 1.4. Технически сътрудник - образование и квалификация – средно или висше образование; - общ професионален опит – минимум 5 години; - специфичен професионален опит в реализацията на минимум един инфраструктурен проект. в) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, отговарящ на предмета на поръчката – строителство. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма /текстова част/ ; тежест: 10
Показател: Обяснителна записка; тежест: 15
Показател: Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 124 - 204764 от 30.06.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.12.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без ДДС. Документацията се заплаща: 1. Плащане в брой на касата на Община Банско, адрес: град Банско, пл. "Н. Вапцаров" № 1, всеки работен ден от 09:00 до 12:30 и от 13:30 до 17:00 часа. 2. Плащане по банков път - банков превод по банковата сметка на Община Банско: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5, BIC: FINVBGSF при банка: «Първа инвестиционна банка» АД вид плащане: 447000. Документацията за участие се получава срещу документ за платена такса. Може да бъде изпратена и по куриер за сметка на заинтересованото лице предвид разпоредбата на ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.01.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

Зала в сградата на Община Банско

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Договорът, предмет на настоящата обществена поръчка се финансира по проект на Община Банско – „Рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа на град Банско с изграждане на ПСОВ”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е. ж.” съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощмежду Министерство на околната среда и водите и Община Банско от 01.08.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

В офертата на всеки участник (Плик № 1) следва да се съдържа декларация (свободен формат) за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория, в която попада обекта на поръчката. Относно чуждестранните лица условието следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 ЗОП, а именно: да докажат регистрацията си в еквивалентен професионален регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закони. Изискването се прилага и за подизпълнителите който ще извършва дейностите по строителство.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ