Версия за печат

00479-2012-0029

BG-гр. Балчик: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. "21-ви септември" № 6, За: Генчо Генчев, България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 71062, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Директор д."АПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ–Балчик за оборудване със специализирана апаратура””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация на проект „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”” Публикуване на прес-съобщения – 3 бр. прес-съобщения ще бъде публикувани периодично в местни / регионални медии и 1 бр. в национална медия. Първоначално, след подписване на договор, ще бъде публикувана информация за източниците на помощта, целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Следващите прес-съобщения периодично ще информират обществеността за хода на изпълнение на проекта. След приключване на проекта ще бъде обявени публично резултатите от неговото изпълнение. 2.Изработка и поставяне на табели – 1 бр. постоянна обяснителна табела и 1 бр. информационна табела ще бъдат изработени и поставени на обекта на интервенция след завършване на СМР и веднага след приключване изпълнението на проекта. Съгласно описаните в Анекс 3 на Насоките за кандидатстване по текущата схема и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията, ще бъде отбелязан приносът на ЕС и на Р. България, като ще бъде изобразено името на проекта, флагът на ЕС и названието “Европейски съюз”, логото на ЕФРР, логото на ОПРР, размерът на европейското и национално съфинансиране, вида и името на дейността. 3. Изработване на билборд – 1 бр. за времето на строителните работи 4. Изработване на банери - 2 бр. банери ще бъдат използвани там, където ще се провеждат водещите информационни събития. Банерът ще съдържат: името на проекта, който се изпълнява; флагът на ЕС; имената на ЕФРР и ОПРР, изписани изцяло и логото на ЕФРР и ОПРР, дата и място на събитието. 5.Информационни дипляни – 500 бр. (дизайн, предпечат и печат): (формат А3 в сгънат вид, сгъната на 3 гънки, пълноцветен печат – 4х4, двустранно хромов мат – 175 гр.). Те са предвидени да бъдат разпространявани сред обществеността и по време на публични събития. Те ще съдържат материали и визуализация на проекта. 6.Стикери за новозакупеното оборудване – 70 бр. 7. Организиране и провеждане на информационни събития- поради големия мащаб на проекта, екипа по управление на проекта съвместно с ръководството на Община Балчик ще организира и проведе в рамките на проекта общо 2 бр. информационни събития за местните и национални медии, на които ще бъдат поканени и представители на местната общност, както следва: 8.1. Официален старт на проекта – пресконференция (встъпителна) за представяне параметрите на проекта. 8.2. „Първа копка” – начало на строително-ремонтните работи на обектите на интервенция по проекта. 8.3. Отразяване на събитията в местните медии, чрез обръщение, радио и ТВ репортажи, както и интервюта с ръководството на Община Балчик. 8.4. Откриване на обновения обект със символично прерязване на лента от Кмета и гости на Община Балчик. 8.5. Раздаване на рекламните материали. 8.6. Провеждане на заключителна пресконференция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 79341000

Описание:

Рекламни печатни материали
Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• изработен и поставен 1 билборд • изработване и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела • изработване и поставяне на 1 бр. информационна табела • изработени и поставени 2 бр. банери • изработени и поставени 70 бр. стикери за новозакупеното оборудване • проведени 2 бр. информационни събития /пресконференции • изработени и разпространени 500 бр. дипляни • публикувани периодично 3 бр. прес-съобщения в местни/регионални медии и 1 бр. в национална медия

Прогнозна стойност без ДДС
5480 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 54 (петдесет и четири) лева. Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следния начин на плащане: Цената за изпълнение на услугата се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в 30 (тридесет) дневен срок след изпълнение на всяка отделна дейност и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура за дължимата сума. В описателната част задължително трябва да е включен и следния текст: „Разходът се извършва по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.1-11/2011/013 „Преустройство, ремонт и инсталации на част от сградата на МБАЛ – Балчик за оборудване със специализирана апаратура”

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, поставя и има изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват представят оригинал или нотариално заверено копие от учредителен документ - споразумение или договор. В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. За целта участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който посочва представляващия. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва са съдържа разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелтсва по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана с предмета на възлаганата обществена поръчка, съгласно законодателството на държвата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП и посочените в настоящия раздел обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всички документи в офертата се поставят в картонени папки с твърди корици. Не се допуска представяне на документите в прозрачнин джобове или по друг начин извън указания. Продължава в раздел VІ.3 "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларацията, съдържаща информация (таблица първа) за общ оборот за последните три (2009, 2010 и 2011) години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три (2009, 2010 и 2011) години. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър; 2.Декларация, съдържаща информация за оборота (таблица втора) от услуги, които са предмет на поръчката, за последните три (2009, 2010 и 2011) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят само за участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с поставените минимални изисквания. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, посочените в настоящия раздел документи се представят за всеки подизпълнител.
Минимални изисквания: 1. Реализирал общ оборот за последните три (2009, 2010 и 2011) години в размер не по-малко от 10 960 (десет хиляди деветстотин и шестдесет) лева; 2. 2.1.2. Реализирал оборот от услуги, които са предмет на поръчката, общо за предходните три (2009, 2010 и 2011) години в размер на не по-малко от 5 480 (пет хиляди четиристотин и осемдесет) лева. *** Под „услуги, които са предмет на поръчката” следва да се разбира услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата. Същите могат да са групирани в един договор или самостоятелно изпълнени в отделни договори. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти, за услуги, които са предмет на поръчката. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията.При невъзможност от представяне на препоръка се допуска представяне на копие от изпълнения договор; 2. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят само за участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с поставените минимални изисквания. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, посочените в настоящия раздел документи се представят за всеки подизпълнител.
Минимални изисквания: 1. Участникът, да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферта, най-малко един договор за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата). 2. Участникът трябва да осигури следните експерти за изпълнение на поръчката: 2.1. Ръководител на екипа: 2.2. Експерт предпечатна подготовка: Да бъдат на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работят в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазват етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространяват по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали им известни във връзка с участието в процедурата. : При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изисскванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател ; тежест: 60
Показател: Икономически показател; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.12.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена от Община Балчик - на адрес: гр. Балчик, пл. „21 септември” № 6, Каса, всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Балчик, на адрес: гр. Балчик, пл. „21 септември” № 6, каса, всеки работен ден от 08:30 до 16:00часа . Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Балчик: Банка: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, Клон БАЛЧИК IBAN:BG38UNCR96608497503315 BIC: UNCRBGSF код на плащане 44 70 00 На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Балчик (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.balchik.bg/Обяви/Обществени поръчки.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.01.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на община Балчик - гр. Балчик - 9600, пл. "21-ви септември" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-11/2011/013, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007– 2013 г., приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1. „ Социална инфраструктура”

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел ІІІ.2.1. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта; 3. Копие от документ за регистрация (договор за създаване на обединение) или ЕИК на юридическото лице или ЕТ/копие от документ за самоличност на физическото лице ;4. .Документ подписан от лицата в обединението, в който посочват представляващият. (Нотариално заверено пълномощно; 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. декл. по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказ. за иконом. и фин. състояние и за техн. възможности и квалификация; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП;9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител 10.. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 13. Документ за закупена документация за участие; плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, 2. Срок за изпълнение на услугите; плик № 3 „Предлагана цена” - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. ІІ. Срокът за получаване на оферти от 40 дни, на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса, посочен в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именно: http://www.balchik.bg/Обяви/Обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ