Версия за печат

00088-2012-0004

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121683408

"Столичен Автототранспорт" ЕАД, ул. "Житница" № 21, За: г-жа. Стефка Доковска; инж. Роберто Мирчев, Република България 1618, гр. София, Тел.: 00359 29554132; 00359 28555095, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 00359 28555095; 00359 29555295

Място/места за контакт: експерт Обществени поръчки; р-л.отдел "ММР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.sofiabus.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiabus.bg.

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

"Доставка на възли и детайли за автобуси Мерцедес"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на възли и детайли за автобуси „МЕРЦЕДЕС” тип О305, О305G, O405, O302T, O345S, O345G, O345S Conecto, O345G Conecto и Conecto 628.310.; Доставка на възли и детайли за автобусите по вид съгласно приложена спецификация по каталожни номера на завода производител или еквивалент.; Всички изделия, за които се отнася обществената поръчка, трябва да са новопроизведени, да отговарят на предписанията от завода производител на автобус „Мерцедес”, както и с характеристики по: вид, параметри и други технически характеристики.;Гаранция за изпълнение на договора сключен на основание рамковото споразумение е в размер на 3% от стойността на договора, представена при сключване на договора, в една от следните форми: парична сума внесена в брой в касата на Дружеството - гр. София, ул. "Житница" № 21, ет.3 по сметката на „Столичен Автотранспорт” ЕАД:IBAN BG62SOMB91301010281401, BIC SOMBBGSF, Общинска банка гр. София, клон „Денкоглу”, или банкова гаранция, безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, която да гарантира изпълнението на всички задължения на Изпълнителя, със срок на валидност един месец след изтичане срока на договора сключен на база рамковото споразумение; Заплащането по всеки сключен договор на база рамково споразумение ще се извършва по банков път, по банкова сметка на изпълнителя, до 45 /четиридесет и пет/ работни дни, след представяне на фактура за стойността на съответната партидна доставка, по единични цени, посочени в офертата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
234000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 80 - 131808 от 25.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: А-83 / Обособена позиция №: / Заглавие:Сключен договор, на база рамково споразумение за: "Доставка на възли и детайли за Мерцедес"
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.11.2012 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

"Панавтотрейд" АД, бул. "Братя Бъкстон" № 35А; ЕИК:121697137, Република България 1619, гр. София, Тел.: 00359 28565002, E-mail: panautotrade@abv.bg, Факс: 00359 28566872

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 234000 BGN без ДДС
В брой месеци: 6


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Изпращане на информация за сключен договор А-83/04.12.2012г.(с един изпълнител)за срок от 6 (шест) месеца, на база сключено Рамково споразумение А-71 /27.09.2012г.(вх.№ в АОП:Е-31-00-03 0187/01.10.2012 г. 01.10.2012 г.; Уникален идентификационен номер на документа: 501973).Публикувана в сайта на АОП с номер:00088- 2012-0004; Решение с ID №480920, изпратено на 21.04.2012г. и публикувано на 25.04.2012г.; Обявление ID №480924 изпратено на 21.04.2012г. и публикувано на 25.04.2012г.; Изпратена информация за сключено рамково споразумение № А-71/27.09.2012г. с 3 (трима) потенциални изпълнители за срок от 3 (три) години-уникален идентификационен № на документа в АОП: 501973 и вх.№ в АОП:Е-13-00-0301 87/01.102012г. Поръчката е обявена в ОВ на ЕС с №131808/S80 от 25.04.2012г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО