Версия за печат

00028-2012-0030

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Андрей Дилов, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405334, E-mail: adilov@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405478

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg&do=profile_customer&invitation=0.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройствоДруго (моля пояснете): регионално развитие и благоустройство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Актуализиране на вътрешните правила за работа на администрацията с електронни документи, подписани с усъвършенстван и квалифициран електронен подпис, съобразявайки ги със ЗЕДЕП, ЗЕУ и наредбите към него”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) е бенефициент по проект „МРРБ – ефективна, модерна и прозрачна приходна администрация в услуга на гражданите и бизнеса” (Проекта), осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд, съгласно договор № 10-31-7/25.02.2011 г., сключен с Управляващия орган по ОПАК. Основната цел на проекта е изграждането на модерна, ефективна и ориентирана към потребителите администрация на МРРБ и повишаване на събираемостта на приходи в бюджета на държавата чрез развитие на качествени електронни административни услуги за гражданите и бизнеса. Проектът цели да оптимизира организацията на дейностите, да ускори работните процеси, да съкрати разходите по предоставяне на услугите за гражданите и бизнеса. МРРБ приема и издава документи в електронна форма, подписани с квалифициран електронен подпис съгласно задълженията, в съответствие s политиката за модернизиране на административната дейност, подобряване на ефективността, ефикасността и прозрачността на администрацията.Изпълнението на обществената поръчка допринася за изпълнение на Специфична Цел 2 на Проекта: „Подобряване на качеството на обслужване и повишаване на събираемостта на приходи чрез внедряване на удобни за потребителя електронни услуги и изграждането на публични регистри”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000, 80570000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
73000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показател-подпоказатели:Пълнота и адекватност на предложения подход и методология за изпълнение на аналитичните дейности-макс.25т.;Пълнота и адекватност на предложения подход и методология за разработване на оптимизационен модел-макс.25т.;Пълнота и адекватност на предложения подход и методология за провеждане на обучения-25т.;Предложена организация и методология за изпълнение на проекта-25т.; тежест: 60
Показател: Финансов показател; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

06-12-118

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 498493 от 05.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-02-29-318 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Актуализиране на вътрешните правила за работа на администрацията с електронни документи, подписани с усъвършенстван и квалифициран електронен подпис, съобразявайки ги със ЗЕДЕП, ЗЕУ и наредбите към него”
V.1) Дата на сключване договора
03.12.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД „КОНСОРЦИУМ АБАТИ ИТ“ , БУЛСТАТ 176349913, ул. “Златовръх” № 32, ет. 3, Република България 1164, София, Тел.: 02 9627977, Факс: 02 9620488

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 73000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Административен капацитет”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

05.11.2012 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", МРРБ, ул. "Св.Св.Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.12.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор